Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 48 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 477
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
    Hea bah nu heb ik gas!!!! ik heb zelf de fulltone fulldrive2...
    Die klinkt in combinatie met de OCD ook heel erg lekker!!! Eerst de OCD, dan de FD-2 ... tenminste vond ik wel gaaf....

    Tsja, GAS is er om je bezig te houden

    Harm

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Ik ben ook nog steeds heel erg blij met mijn OCD. Ik heb er een Rc Booster achter en een MI audio blueboy voor milde drive er voor. Kan met beide pedalen prima samen. Heerlijk heerlijk.

    Kopen dus iedereen.
    prut...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Ik herken de grijns van Mitch helemaal!!!! Precies dezelfde ervaring. Ongeveer een jaar geleden had ik er al een gekocht maar afgetest. Later bleek dat te komen doordat mijn FXloop (met Delay en Boost erin) mijn hele geluid verpestte, alsof er niet één maar drie dekens over mijn kast hingen. Toch bleef het kriebelen door reacties hier op het forum maar ook door diverse soundclipjes. Ongeveer een week geleden een V2 over genomen van een forumlid.... wat een heerlijk pedaal!!!! Ik kan niet wachten totdat mijn amp bij Chris W vandaan komt om hem daarover te horen!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
    Ik herken de grijns van Mitch helemaal!!!! Precies dezelfde ervaring. Ongeveer een jaar geleden had ik er al een gekocht maar afgetest. Later bleek dat te komen doordat mijn FXloop (met Delay en Boost erin) mijn hele geluid verpestte, alsof er niet één maar drie dekens over mijn kast hingen. Toch bleef het kriebelen door reacties hier op het forum maar ook door diverse soundclipjes. Ongeveer een week geleden een V2 over genomen van een forumlid.... wat een heerlijk pedaal!!!! Ik kan niet wachten totdat mijn amp bij Chris W vandaan komt om hem daarover te horen!
    He Jan, toch eindelijk aan de OCD? Kan me herinneren dat je een jaar geleden nog aan mijn deur stond tijdens je zoektocht voor een od-pedaal. Toen gaf ik je nog die gemodde SD-1 mee. Speel zelf met een v2 over een door Chris W gemodde jcm800 2203. Klinkt heerlijk! Heb voor de OCD een zelfbouw fulldrive2 die de OCD een schop onder zijn donder kan geven. Laat je trouwens de JCM888 mod uitvoeren?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf
    He Jan, toch eindelijk aan de OCD? Kan me herinneren dat je een jaar geleden nog aan mijn deur stond tijdens je zoektocht voor een od-pedaal. Toen gaf ik je nog die gemodde SD-1 mee. Speel zelf met een v2 over een door Chris W gemodde jcm800 2203. Klinkt heerlijk! Heb voor de OCD een zelfbouw fulldrive2 die de OCD een schop onder zijn donder kan geven. Laat je trouwens de JCM888 mod uitvoeren?
    Dat herinner ik mij inderdaad, heb je een andere nickname? Want AoDf herinner ik mij niet.
    Nee, het wordt (helaas) geen JCM888 mod want mijn JCM800 is een splitchannel. Die Mod is voor de éénkanaals.
    Ik laat mijn Loop bufferen (geloof ik) en met PreAmp buisjes experimenteren om het geluid nog iets te tweeken. Hij loopt (als het goed is) ook mijn caps even na.
    En dat in combinatie met de OCD.... Ik kan niet wachten.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Nee hoor geen andere nickname. Ik had ook niet echt de jcm888 mod want Van Weelden had ooit al eens wat gemod (effectloop met buisje) in de amp, waardoor de 888 een beetje overbodig werd. Wel effectievere mid, pushpull pre-amp (heel subtiele bright switch voor iets frisser geluid, bijv. handig voor low-input) en PPIMV. Ben echt supertevreden over die amp nu.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks
    Ik ben ook nog steeds heel erg blij met mijn OCD. Ik heb er een Rc Booster achter en een MI audio blueboy voor milde drive er voor. Kan met beide pedalen prima samen. Heerlijk heerlijk.

    Kopen dus iedereen.
    Je klonk inderdaad lekker met die OCD.
    @Lex, misschien kom ik met een Blackstar HT-dual. Ik weet het alleen nog niet zeker, want misschien moeten ik oefenen met de band.
    Dreadmember

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Jaja... Kan Mitch' reactie helemaal begrijpen.

    Iets soortgelijks had ik ook toen ik hem testte, ik wilde maar niet stoppen! Had hem bijna gekocht hoewel ik de drive uit mijn amp toch net iets fijner vind. Maar ooit koop ik nog wel een OCD voor het geval dat... Toppedaal!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Iemand trouwens nog een tip voor een 18V adapter? Er is nog een ander pedaal onderweg die ook 18V kan hebben en ik wil het verschil wel eens proberen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Toevallig zaterdag de OCD uitgetest bij Frietbak..........te gek pedaal! Maar ik heb toch de BoR van Zvex gekocht, die vond ik net iets beter....let wel net!
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top