Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Ik zit hier toevallig met een ACH-I op schoot.... En hij is zwart, met blauw.

    Lekker pedaaltje, veel lekkerder dan de boss chorus die ergens in een hoekje in de gang ligt.

    Maar ik verkoop eigenlijk nooit dingen die ik goed vind klinken, ookal gebruikt de koninging zelf een behringer chorus ofzo.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J
    Ik zit hier toevallig met een ACH-I op schoot.... En hij is zwart, met blauw.

    Lekker pedaaltje, veel lekkerder dan de boss chorus die ergens in een hoekje in de gang ligt.

    Maar ik verkoop eigenlijk nooit dingen die ik goed vind klinken, ookal gebruikt de koninging zelf een behringer chorus ofzo.
    En daar heb ik me wel eens door laten leiden, maar het is me nooit tegengevallen, ik weet nu wel wat beter wat er te koop is; als advies voor anderen (ik voel me nog geen grote 'troll'...)

    Maar uiteindelijk heb ik besloten dat ik een soort budget voor pedalen die ik had heb opgesteld en zodra iets goed klinkt, inderdaad: niet verkopen..
    De TC heb ik gewoon weggedaan omdat ik 'n Boss CE-2, of in dit geval de Arion, 'even goed' vind klinken voor een betere prijs..
    De OCD gaat weg voor 'n Technophobia Drive
    En de Ernie Ball Pedalen gaan weg voor 'n rack-setup...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    ARION!!!!

    Leuk. Heb ook de SCH-1 (de grijze en de zwarte) en de SFC-1 gehad. Mijn voorkeur ging dan uit naar de SFC. Ik vraag me wel af of ze een beetje te clonen zijn. Want die SFC zie je dus bijna nooit.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Ik heb laatst weer een Boss Super Chorus(die licht blauwe) weer terug in mijn bezit. Een jaar of 2/3 geleden verkocht omdat ik een multieffect had, en nu weer terug. Heb er dit keer 25 euro voor betaald, dus kon hem niet laten liggen.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  5. #15
    Member
    Geregistreerd
    25 februari 2007
    Locatie
    Oud-Beijerland
    Berichten
    63

    Standaard

    ARION = toch ROCKTECK ??

  6. #16

    Standaard

    Nee. In het geheel niet zelfs. Arion en Aria zijn ook al niet hetzelfde.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top