Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: RR3's met 24 frets?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2006
    Berichten
    115

    Standaard RR3's met 24 frets?

    Hey even een vraagje, ik ben helemaal wild van die RR modellen dus ik wilde aanvankelijk gaan voor een RR3 zwart.
    Alleen nou mis ik eigenlijk 1 ding aan die gitaar: 24 frets!!
    Zijn er RR's rond dezelfde prijsklasse met ongeveer dezelfde specs, alleen dan met 24 frets? Zou toch jammer zijn als ik om deze reden die gitaren moet laten hangen!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Als je niet een neckpickup zal missen zou je een RR24 kunnen aanschaffen. Maare, Tho help deze jongen ens
    Voor mij, komt altijd een ander.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2006
    Berichten
    115

    Standaard

    Ik heb even gezocht, maar die gitaar die jij nu noemt is bijna twee keer zo duur als een RR3.
    Niks rond de 500-600 pleuro?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Enige wat ik dan voor je kan bedenken is een ESP LTD Alexi Laiho 300, maar die zijn een beetje overpriced ten opzichte van de RR3. Hij heeft 24 frets, maar dat is dan wel het enige. Waarom wil je eigenlijk graag die 24 frets?
    Edit: Er staat nu wel een RR24 op marktplaats voor 800.
    Voor mij, komt altijd een ander.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2006
    Berichten
    115

    Standaard

    Had 'm net gezien ja, maar ik vind dat rood niet zo mooi Hoewel het wel een erg strakke deal is voor zo'n gitaartje.. En die rode letters op de headstock zijn echt zwaaaar lelijk, als ze gewoon wit waren geweest had ik het nog enigzins overwogen..
    De ESP pak ik overigens zowieso niet, inderdaad overpriced en ik weiger meer geld te betalen voor een signature model die ik ook nog eens een stuk minder mooi vind dan een Jackson.

    De reden dat ik 24 frets wil is dat me opvalt dat een aantal bands waarvan ik graag nummers speel (oa oudere Metallica, Children of Bodom) in hun solo's die 24 frets gebruiken. Benden is een optie, maar die solo's zijn vaak verdomd snel.
    Laatst gewijzigd door BartS; 29 maart 2008 om 11:59

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    dan tap je toch gewoon met je plectrum op de plek waar normaal je 24ste fret zit? beetje gokken maar het kan wel
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn
    Als je niet een neckpickup zal missen zou je een RR24 kunnen aanschaffen. Maare, Tho help deze jongen ens


    Ik moet de topicstarter teleurstellen ben ik bang. Vrijwel alle jackson RR's hebben 22 frets, behalve de RR24, maar die is zo'n 1200 euro. Dan heb je ook wel wat hoor

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2006
    Berichten
    115

    Standaard

    Hmm, ik snap dat je voor die 1200 euro een fákking goede gitaar hebt, maar eigenlijk acht ik mezelf lang niet goed genoeg om zoveel geld aan één gitaar uit te geven.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartS
    Hmm, ik snap dat je voor die 1200 euro een fákking goede gitaar hebt, maar eigenlijk acht ik mezelf lang niet goed genoeg om zoveel geld aan één gitaar uit te geven.
    Zo moet je het niet zien. Een goede gitaar, helpt jou juist om beter te worden. Een kreng van 150 euro niet, snap je? Het is gewoon een hele goede investering

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad, ik zou ook doorsparen voor de rr24. Dat is 't geld zeker wel waard.
    www.icaros.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top