Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Je bent al een tijdje bezig met zoeken naar een amp volgens mij. Ik ken nog iemand .

    Maar ik ben erachter gekomen dat je met rackgear altijd wel duurder uit bent. Zou lekker kijken naar een top. Als je Soldano vet vind, ik ook, zou je die Bugera 5150 clones eens kunnen testen/ bestellen(30 dagen geld terug bij de duitsers). Ik ben ook weer in de verleiding.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    rosmalen
    Berichten
    75

    Standaard

    Bugera....
    das behringer

    Als je soldano mooi vind.....Koop dan gewoon een soldano.
    Heb je ze wel eens gehoord? Zo vet en toonvol zijn die bugera's in geen 1000 jaar .

    nee, zonder gein, vergeet niet dat die soldano's een klasse appart zijn e.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
    Je bent al een tijdje bezig met zoeken naar een amp volgens mij. Ik ken nog iemand .

    Maar ik ben erachter gekomen dat je met rackgear altijd wel duurder uit bent. Zou lekker kijken naar een top. Als je Soldano vet vind, ik ook, zou je die Bugera 5150 clones eens kunnen testen/ bestellen(30 dagen geld terug bij de duitsers). Ik ben ook weer in de verleiding.
    Ik weet zeker dat ik voor 1500 euro een pre- en poweramp op de 2e hands markt kan aanschaffen die van net zo goede zoniet betere kwaliteit is dan de gemiddelde top voor dat geld.

    Vergeet niet dat er soms goedkope deals te krijgen zijn voor Peavey, Marshall, soms Mesa maar ook Engl rack stuff.
    Laatst gewijzigd door Raffel; 27 maart 2008 om 16:05
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Engltje
    Bugera....
    das behringer

    Als je soldano mooi vind.....Koop dan gewoon een soldano.
    Heb je ze wel eens gehoord? Zo vet en toonvol zijn die bugera's in geen 1000 jaar .

    nee, zonder gein, vergeet niet dat die soldano's een klasse appart zijn e.
    @ Engltje, Raffel: Dat snap ik allemaal ook wel, maar als iemand een budget heeft van 400euro houdt het snel op natuurlijk. ALS die bugera zo goed is als gezegt heb je daar een prima amp aan die qua tone wel een beetje richting Soldano gaat(ALS het inderdaad een goede 5150 clone is)
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
    @ Engltje, Raffel: Dat snap ik allemaal ook wel, maar als iemand een budget heeft van 400euro houdt het snel op natuurlijk. ALS die bugera zo goed is als gezegt heb je daar een prima amp aan die qua tone wel een beetje richting Soldano gaat(ALS het inderdaad een goede 5150 clone is)
    Die bugera is echt overkill, 120 watt op zolder en maar af en toe in een jamsessie? Nee daar heb ik niks aan.
    Maar ik ben ook gecharmeerd van rack, omdat het niet definitief is, als ik nu een goeie preamp aanschaf en een wat mindere poweramp, heb ik een redelijk lekkere sound. OP TERMIJN kan ik dan een goeie poweramp kopen, dus je kan stapje voor stapje met een budget een goeie setup maken....
    - It's not so bad to fall on your face sometimes, because it indicates you are moving in the right direction: forward. -

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a darker shade of grey
    Die bugera is echt overkill, 120 watt op zolder en maar af en toe in een jamsessie? Nee daar heb ik niks aan.
    Maar ik ben ook gecharmeerd van rack, omdat het niet definitief is, als ik nu een goeie preamp aanschaf en een wat mindere poweramp, heb ik een redelijk lekkere sound. OP TERMIJN kan ik dan een goeie poweramp kopen, dus je kan stapje voor stapje met een budget een goeie setup maken....
    Het gaat om de versterker die je gebruikt. Niet de wattage's die je gebruikt.
    120W is overkill, maar dat is 50W ook, en zelfs 20W.

  7. #17

    Standaard

    Als je de rocktron wil testen, bij dirk witte in amsterdam staat een velocity 100 eindtrap.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander
    Als je de rocktron wil testen, bij dirk witte in amsterdam staat een velocity 100 eindtrap.
    Klopt, heb hem van de week nog zien staan.

    @A Darker...: Ik heb een rackje gehad met een Engl E530 en valvestate 8008, en dat klonk toch niet zo lekker hoor. Hoewel dat ook een beetje door mn speakerkast kwam. Maar zou het zeker eerst proberen voordat je het allemaal koopt.

    Die Soldano preamp heb ik ook eens geprobeerd, en die echte Soldano sound zit er ook niet helemaal in. Maar misschien wel jouw sound. Toen ik later over een hot rod speelde dacht ik wel echt van: Dit is vet!!!

    Succes met testen.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Locatie
    rosmalen
    Berichten
    75

    Standaard

    Koop maar gerust zo'n sp77 van soldano.
    Zet er dan een slo-mod op en een 3e kanaaltje, en je hebt echt wel een vette pre-amp!

    Simpel eindtrapje van ENGL of VHT er achter en je hebt een vette set!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top