Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 227

Discussie: Lowlands 2008

  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Ghehe, allemaal ouwe lullenbandjes Joey!
    Maar ze spelen wel allemaal weer tegenwoordig!! Moet het zien, Spiritualized zou ook vet zijn. Ik weet het, ik loop nogal achter...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman
    Lowlands site ook maar in de gaten houden...want ik moet mn Pinkpop kaart waarschijnlijk in de verkoop zetten vanwege tentamens tijdens Pinkpop. Toch jammer, daar komt zoveel vets!

    Toch maar Lowlands dan misschien weer dit jaar..
    T enige toffe tot dusver vind ik The Kooks though, en misschien DEUS, maar dan zou ik dat eerst eens een goede luisterbeurt moeten geven..
    Als je je kaartje verkoopt ,kun je me dan een PM sturen? ik heb er nog 1 nodig...
    HERRIE.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2007
    Locatie
    Planet Gong
    Berichten
    581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Maar ze spelen wel allemaal weer tegenwoordig!! Moet het zien, Spiritualized zou ook vet zijn. Ik weet het, ik loop nogal achter...
    Spiritualized speelt weer (of nog steeds)?
    Nice, zou wel gaaf zijn als die naar Lowlands zouden komen.
    You think you can't,
    You wish you could.

    I know you can,
    I wish you would.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    Ghehe, allemaal ouwe lullenbandjes Joey!
    het zijn wel vette bands zolang het niet alleen maar oude lullen bands zijn (a la bospop) is het niet erg om af en toe een veteraan tussen de jonkies te zetten. Kijk maar naar iggy 2 jaar geleden op lowlands. Die liet ff zien hoe je dat doet

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Zou graag gaan, maar er is helaas nog niks leuks bevestigt.

    Ik hoop op Dinosaur Jr., Iggy, Jesus And Mary Chain, My Bloody Valentine en weet ik wat allemaal nog meer. Komen waarschijnlijk allemaal niet.
    Kijk eens, iemand met smaak. Ik denk toch dat ik naar Pukkelpop ga dit jaar trouwens.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  6. #26
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ralph_L
    het zijn wel vette bands zolang het niet alleen maar oude lullen bands zijn (a la bospop) is het niet erg om af en toe een veteraan tussen de jonkies te zetten. Kijk maar naar iggy 2 jaar geleden op lowlands. Die liet ff zien hoe je dat doet
    Zeker. Was een van de mooiste momenten van m'n leven. Samen met een van mijn helden op het podium staan dansen en in de mic gezongen. Fuck...

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    Als je je kaartje verkoopt ,kun je me dan een PM sturen? ik heb er nog 1 nodig...
    Mn broer had er min of meer ook belang bij, maar goed..ik weet niet of dat wel door gaat of wat, dus in dat geval stuur ik je een PM.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    ik ga NATUURLIJK, kaartje al binnen (vroege vogels), ik sta op geen camping, maar in de bosjes voor de ingang, en wat ik zie weet ik niet, ga niets uitzoeken, laat me verrassen en geniet evengoed wel.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    308

    Standaard

    Lowlands! wordt m'n eerste keer. Ik ken echt heel weinig van de line up. Ik wilde ook naar Pinkpop gaan, maar ik was te laat met kaartje kopen =p en nu zijn ze een beetje erg duur 2e hands... T schijnt dat vooral op lowlands de sfeer heel chill is? Beter dan op Pinkpop?

  10. #30

    Standaard

    Ik was er vorig jaar, mocht er een dagje werken (polsbandjes knippen), kon dan de rest van het weekend gratis verblijven. Was erg tof! Het gaat hem idd om de sfeer, meer dan de muziek, het was niet allemaal mijn muziek maar zaten echt leuke gigs tussen. Ik wil dit jaar weer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top