Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 13212223
Weergegeven resultaten: 221 t/m 227 van 227

Discussie: Lowlands 2008

  1. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
    Iemand Pivot, The Flaming Lips, Foals of The Gutter Twins nog gezien?
    Waren zo'n beetje mijn hoogtepunten op Pukkelpop (en nog wat andere acts die niet op Lowlands stonden). Ben benieuwd hoe deze groepen waren op Lowlands...
    Pivot! In de X-ray (kleine tent/schuur)!
    Wat een vet optreden was dat zeg!

  2. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Capitain
    Pivot! In de X-ray (kleine tent/schuur)!
    Wat een vet optreden was dat zeg!
    Kijk! Die heeft Nico waarschijnlijk gemist... Die drummer is echt ziekelijk! Steeds als je denkt dat ie de tel kwijt is, blijkt ie toch weer met een of andere maatsoort bezig te zijn om vervolgens de draad weer feilloos op te pakken...

  3. #223
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Sowieso ben ik vaak in de X-ray geweest. Leuke dingen waren daar bezig. Evenals in de Bravo, maar dat zijn vast tenten waar menig gitaarnettertje zijn kop niet durft te schouwen.

  4. #224
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
    Kijk! Die heeft Nico waarschijnlijk gemist... Die drummer is echt ziekelijk! Steeds als je denkt dat ie de tel kwijt is, blijkt ie toch weer met een of andere maatsoort bezig te zijn om vervolgens de draad weer feilloos op te pakken...
    Speelde foals wel op pukkelpop? Bij lowlands hadden ze afgezegd! In plaats daarvan triggerfinger.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  5. #225
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
    Sowieso ben ik vaak in de X-ray geweest. Leuke dingen waren daar bezig. Evenals in de Bravo, maar dat zijn vast tenten waar menig gitaarnettertje zijn kop niet durft te schouwen.
    Ik heb inderdaad niets gezien uit x-ray. Toch voel ik me niet helemaal aangesproken. Ik houd wel van electronica.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  6. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode
    Speelde foals wel op pukkelpop? Bij lowlands hadden ze afgezegd! In plaats daarvan triggerfinger.
    Ja, speelden wel op Pukkelpop. Had ze eerder dit jaar al gezien op Polsslag (ook in Hasselt). Twee keer overtuigend optreden!

  7. #227
    Toeschouwer
    Geregistreerd
    6 juli 2006
    Locatie
    In m’n vel
    Berichten
    2.659

    Standaard

    Zo, deze kakt nou alweer naar beneden.
    Nouja beter laat dan nooit.

    Van wat ik gezien/gehoord heb op radio en teevee was echt de jeugd van tegenwoordig het hoogtepunt, wat een feest.
    Veder leuke dingen gehoord van the ting tings en Ifadels.
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top