Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.818

    Standaard

    Hmm, ok jammer. Ben op zoek naar een gitarist, maar dat gaat meer post-hardcore/punkrock kant op. Denk dat dat toch niet zo heel goed aansluit.
    Jammerrrr! Volgende keer beter

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 september 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    418

    Standaard

    Hey Thom,

    Wij zijn een gitarist en een drummer en zijn op zoek naar een gitarist, een bassist en een zanger. Misschien een beetje ver voor je, maar wij komen uit Zwolle en zijn tot op het bot gemotiveerd om flink te knallen. We willen muziek gaan spelen ala Danko Jones, Queens of the Stone Age, Foo Fighters. Rock n Roll, Stoner rock met invloeden van bands als A Perfect Circle en Tool. We hebben een grote oefenruimte/studio. PM maar als je interesse hebt!


    Groeten,

    Thomas en Pim
    Little Dark Edge Music

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Smile

    @ Rewind: Inderdaad, de stijl die je net noemde ligt niet in mijn straatje. Succes met zoeken verder!
    @ Thomas en Pim: Zwolle is wat ver, maar het punt is vooral dat ik niet echt zou passen in jullie stijl...maar voor jullie ook, succes!

    Thom
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 september 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
    @ Rewind: Inderdaad, de stijl die je net noemde ligt niet in mijn straatje. Succes met zoeken verder!
    @ Thomas en Pim: Zwolle is wat ver, maar het punt is vooral dat ik niet echt zou passen in jullie stijl...maar voor jullie ook, succes!

    Thom
    Ok! Jij ook succes met zoeken!
    Little Dark Edge Music

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Music

    Goed even een kleine update.


    Ik ben een ervaren lead-gitarist (22) en zoek dus een gemotiveerde band of bandleden, in de stijl van:
    Symphony X,
    Angra,
    Ayreon,
    etc.

    Technische muziek dus!

    Ik zoek dit alles in Utrecht, Amsterdam en omstreken. Maar hoe verder van Utrecht, hoe makkelijker te bereikten met OV (opzich logisch).

    -Thom-
    Laatst gewijzigd door Thom TK; 25 september 2008 om 19:13
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Bump ^
    ......
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  7. #27

    Standaard

    Ben je een beetje down met 3 Inches Of Blood?

    Voorbeeld:
    http://www.youtube.com/watch?v=nYWaEd1KtHM

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    er wordt genoeg gevraagd in de regio Utrecht....
    Ben jij zo kritisch of zijn de zoekende bands te kritisch

    maar bijvoorbeeld deze:
    Alerion is op zoek naar een gitarist (m/v) van 20-30 jr. oud met enige bandervaring. Solocapaciteiten mogen maar hoeven niet, omdat de andere gitarist dit ook doet.

    Stijl: Female Fronted / Progressive Metal
    Wij combineren de zang van Female Fronted Metal bands met een gitaar-georiënteerd, heavy en melodieus geluid en spelen dus géén gothic metal.
    Luister anders zelf: onze demo is gratis op http://www.alerion.nl/music.html te downloaden. Nieuw materiaal, wat iets meer Progressive is dan het materiaal op de demo, is te versturen op aanvraag. Nieuwe opnamen worden gepland.

    We oefenen wekelijks in Utrecht.

    Online:
    http://www.Alerion.nl
    http://www.last.fm/music/Alerion (1300+ listeners)
    http://www.myspace.com/aleri0n
    http://alerion.hyves.net

    Email: gitaar -at- alerion.nl

    Het liefst alle reacties per email. Door vakantie kan een reactie iets langer duren dan gewoonlijk.

    Groeten,
    Alerion





  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @Unic: Nee niet helemaal mijn ding, maar klinkt wel leuk, weer een band erbij om naar te luisteren, thanks!
    @FnarK: beide. Ik zoek in een heel specifieke richting, en ik wacht liever een tijdje totdat ik band tegenkom/kan oprichten dan dat ik in een band zit waarin in niet zo veel commitment heb. En soms werkt het van beide kanten niet .

    en ga je Digitech eens verpatsen, jongen
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    ook in Utreg

    Shroud of Sorrow is met spoed op zoek naar een (2e) solo-gitarist (gigs en demo in vooruitzicht).
    SoS is een Gothic/Power Metal band met invloeden van onder andere Evanescence & My Dying Bride. Lijkt dit je wat en heb jij een flexibele & relaxte instelling, kan je goed soleren en ben je ouder dan een jaartje of 20 reageer dan!!! Voor meer info check ook de site www.shroudofsorrow.nl






 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top