Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    ja, dat vind ik ook jammer aan de G-force. Daarom moet je hem ook zeker in een parallelle fx loop hangen. Ondanks dat ie daar niet voor 'bedoeld' is.

    De reden waarom ik (nog) niet van de G-force afstap, is dat de chorus, delays en vooral de pitch shift sowieso al ontzettend goed zijn. Naar mijn idee 1 van de weinige pitch shifters die dicht bij de Eventide kwaliteit komt. Ik geloof dat er ook wat Eventide technologie achter die pitch shifter zit trouwens. (ergens gelezen ooit) De andere effecten interesseren me niet zo.
    Laatst gewijzigd door Raffel; 7 maart 2008 om 16:25
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
    ja, dat vind ik ook jammer aan de G-force. Daarom moet je hem ook zeker in een parallelle fx loop hangen. Daar is hij ook voor bedoeld.

    De reden waarom ik (nog) niet van de G-force afstap, is dat de chorus, delays en vooral de pitch shift sowieso al ontzettend goed zijn. Naar mijn idee 1 van de weinige pitch shifters die dicht bij de Eventide kwaliteit komt. Ik geloof dat er ook wat Eventide technologie achter die pitch shifter zit trouwens. (ergens gelezen ooit) De andere effecten interesseren me niet zo.
    Ik ben toch een kneus denk in.

    Ik heb gewoon mijn G-Force via de send en return aangesloten.
    Dit is parallel??

  3. #33

    Standaard

    Dat is waarschijnlijk serieel, en dat kan ook best.

    Toen de gforce net uit was werd ie gedemonstreerd door een deen van tc die toen heel trots vertelde dat de gforce dermate goed klinkt dat ie makkelijk in eeen seriele loop kan. En het kan ook wel zo, het is alleen minder puur.

    Om niet met je hele geluid door converters te hoeven kom je toch weer uit bij idd rocktron, of anders de lexicon g2 en diens halfbroertje (mpx100?), of het gebruik van een paralelle loop op je versterker.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 april 2005
    Locatie
    hoeksche waard
    Berichten
    332

    Standaard

    Zo wist niet dat mn topic zo'n ketting van reacties zou worden. Ik was al bang voor: "je hoort dingen die er niet zijn" en dat soort opmerkingen.
    Maar een intelli/repli intellie LTD is wel flink goedkoop. Alleen het stomme is: Ik gebruik nu een simpele RP20, en als ik alle preampshit daarvan uitzet, dan klinken die effecten en serie nog best ok, in vergelijking met de Gmajor. De Gmajor klinkt wel beter, maar de RP20 heeft minder tonesuck. Daarom vond ik denk ik de Intelli een tijdje geleden niet zo leuk omdat hij sterk lijkt op dat wat ik toen uit de digitech rp20 haalde.

    Ik ga morgen gewoon die intelli proberen, die hangt ook in die zaak dus we'll see

    Bedankt iig
    Equipment:
    Custom Audio Amplifiers 3+ preamp!, Lexicon MPX1, TubeTown EVMclone 1x12, Larrivee OM-09 met LRBAGGS Imix, Alhambra 4P, Valley Arts Standard Pro Swamp Ash, Custom Stratocaster, Epiphone Les Paul Standaard LTD red metalflake <b> TE KOOP </b>

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan88
    Ik ga morgen gewoon die intelli proberen, die hangt ook in die zaak dus we'll see
    Let wel: in de intellifex zit een digitale hush. Als je met je direkte signaal daar doorheen gaat, wordt je signaal alsnog gedigitaliseerd met de bewuste gevolgen van dien.

    Het direkte signaal dus zo routen dat het niet door de hush gaat en analoog blijft.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top