Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Mesa 2:90

  1. #1

    Standaard Mesa 2:90

    Ik gebruik de uitgangen van de Triaxis om de 2:90 te schakelen tussen de 3 modes (Deep, 1/2 en Modern). Nu hoor ik een plop tussen het schakelen van de ene naar de andere mode. De ene keer wat harder dan de andere keer.
    Moet ik mijn eindbuizen vervangen? (Die van de Triaxis zijn reeds vervengen).

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Zelf heb ik nooit wat gehoord met mn 2:90 van ploppen enzo. Het lijkt me ook stg dat het aan de buizen ligt maar je kan je preamp buizen van je poweramp eens verwisselen omdat uit te luiten. heb juizen liggen om mee te rommelen?

    Anders koop je er gewoon 1 of wissel je e onderling uit. Wanneer het ploppen stopt was het de laatste buis die erop reageert maar het lijkt me wel stug hoor.

    succes!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    7

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem met mn 2:90. Heb die drie 12AX7 buisjes al vervangen, maar dat heeft niet geholpen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    vraag het hier eens: forum.grailtone.com

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jsp74
    Ik heb hetzelfde probleem met mn 2:90. Heb die drie 12AX7 buisjes al vervangen, maar dat heeft niet geholpen.
    Dus die van jou plopt nog steeds?

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    7

    Standaard

    yo, nog steeds plop, ik gebruik mijn rack niet meer zoveel omdat ik vooral mijn podxt gebruik die ik van nocki heb gekocht, maar als ik hem gebruik is het zonder die deep of modern mode.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top