Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Axess GRX4 en adapter

    Hoi,

    Ik heb een Axess GRX4 en in de manual staat dat ik beter geen one spot gebruik want dan zou de GRX4 kapot gaan. klopt dit? kan iemand die bevestigen of is dit een verkooptruuc om meer adapters te verkopen? er wordt ook geadviseerd om een boss te gebruiken dus misschien zit er een kern van waarheid in.

    kan iemand hier iets over vertellen?

    alvast bedankt!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Dat klopt inderdaad, een gewone goeie adaptor of Pedal Power is prima.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #3

    Standaard

    Kan je me ook zeggen wat dan het verschil is en waarom de One spot adapter niet goed is?
    Dit betekent namelijk een extra adapter waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben,.. :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Kan je me ook zeggen wat dan het verschil is en waarom de One spot adapter niet goed is?
    Dit betekent namelijk een extra adapter waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben,.. :-)
    volgens mij heeft 't te maken met het 'switchmode'-karakter van de OneSpot, qua opbouw is een 'schakelende' voeding anders dan bijv. een PP2+...
    Zelfde verhaal waarom sommige oudere RMC-wah's ook niet zo blij schijnen te zijn met OneSpots e.d.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  5. #5

    Standaard

    Heel erg bedankt allemaal. Ik zal even mn boss adapter opzoeken... Waar zou dat ding toch zijn

    Kan die switcher echt kapot door een verkeerde adapter? of is het een waarschuwing omdat het niet goed zou werken?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top