Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: The Rascals

  1. #1

    Standaard The Rascals

    Vandaag een aardig bandje ontdekt, genaamd the Rascals. Leuke naar rock neigende Britpop, al lijkt het wel heel erg veel op de Arctic Monkeys. Meer vind je hier: http://coolmusix.blogspot.com/2008/02/rascals.html
    Bandsite : Twist

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Zoooo..... Je merkt ook wel waar die jongens de inspiratie voor dat nummer vandaan hebben....
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
    Zoooo..... Je merkt ook wel waar die jongens de inspiratie voor dat nummer vandaan hebben....
    Daar ben ik het helemaal mee eens ja, haha.
    Bandsite : Twist

  4. #4

    Standaard

    Het lijkt er wel érg veel op hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squiertele
    Wie is dat? Hij lijkt op Joe Perry vind ik. En wat voor gitaar is dat?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
    Zoooo..... Je merkt ook wel waar die jongens de inspiratie voor dat nummer vandaan hebben....
    Euhm Miles Kane Frontman van The rascals voormalig gitarst van The little flames is inval gitarist bij de arctic monkeys, speelt het nummer 505 live met hun mee en hij is de beste vriend van Alex Turner. Dus het lijkt met niet zo vreemd. Trouwens hebben de Arctic Monkeys hun stijl van The Little Flames gejat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remceu
    Vandaag een aardig bandje ontdekt, genaamd the Rascals. Leuke naar rock neigende Britpop, al lijkt het wel heel erg veel op de Arctic Monkeys. Meer vind je hier: http://coolmusix.blogspot.com/2008/02/rascals.html
    Ik heb 2 maanden geleden al een bericht geplaats dat ik de band ''ontdekt'' heb.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

  7. #7

    Standaard The last shadow puppets

    De zanger van Arctic Monkeys en zanger van Rascals hebben samen een album gemaakt.Ze noemen zich the last shadow puppets.Erg mooi!!
    http://nl.youtube.com/watch?v=23PkA3G6NL8

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Arctic Monkey en The Rascals vind ik echt complete schijt, en Arctic Monkeys heeft mooi de eerste plaats. Dat Last Shadow Puppets valt nog wel mee. Waar is de tijd dat er uit Engeland dingen als Muse en Oasis kwamen. Nu doen ze elkaar allemaal na, ik haat die drumritmetjes die altijd hetzelfde zijn, altijd zo heel opgefokt.
    Laatst gewijzigd door caliban; 27 augustus 2008 om 11:06

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top