Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: Speaker Simulator?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Jah ind


    Ik ben benieuwd hoe je rackje eruit komt te zien, en wat je nou straks echt meer gaat gebruiken, je rack of je amp.
    ----

    // City Of Life //

  2. #12

    Smile

    Dat zal mn rackje waarschijnlijk zijn. mn amp staat thuis en ik heb geen bandje. mn rackje komt in de kerk te staan waar ikeens in de 2e weken speel
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2001
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    1.230

    Standaard

    Nocki, er staat een Palmer PDI-05 op marktplaats.
    __________________________________________________ __________________________

  4. #14

    Standaard

    BEdankt voor je tip. dit is inderdaad de persoon waar ik het over had... :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Nocki, wel even opletten de 5 en de 3 verschillen, de 1 heeft een loadbox functie erbij in de ander niet dacht ik.


    Btw die op marktplaats is van mij geweest, prima ding heb toen nog een tijd getwijfeld of ik hem wel weg wilde doen.

  6. #16

    Standaard

    Idd, de 3 heeft een loadbox en is mono en de 5 heeft geen loadbox en is stereo.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #17

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt voor de tip. Hoe sluit ik m dan aan? tussen speaker en poweramp? of op een line out ofzo?

    Ik wil eigenlijk deze sjaak zn traveler en zn speaker sim kopen en als het goed is heeft ie ook nog een vht 2/90/2...

    in principe heb ik de centen al al wil ik wel nog even wachten tot de vetta weg is zodat ik wat meer zeker heid heb en gelijk het rack en de lade en de kabels ka kopen...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  8. #18

    Standaard

    De pdi05kan tussen speaker en eindtrap, maar dan kun je net zo goed de pdi09 oftewel de junction nemen, veel goedkopere oplossing en voor live prima. Maar je hebt dan wel altijd te maken met het volume dat nul afgezwakt uit de speaker komt waarnaar je de 05 hebt doorgelust.

    Je kunt de 05 ook op een line out aansluiten, maar als dat de lineout van de poweramp is, moet je die poweramp toch op een speaker aansluiten tenzij je een al dan niet in die amp ingebouwde loadbox hebt. De lineout van de preamp kan natuurlijk ook op de 05 worden aangesloten.

    Als ik jouw verhaal -van de sim out naar de pa van de kerk en dan een tweede kanaal naar jouw eigen speaker- goed begrijp, zou je mss beter af zijn met de 03: http://www.adamhall.com/de/AH_K--Pal...t_27__b--PDI03

    Je zou dan dit kunnen overwegen:
    -Preamp incl fx naar een kanaal van de poweramp
    -Speakerout van dat kanaal naar de 03
    -Filterout van de 03 naar de pa
    -Ongefilterde lineout naar het tweede -vrije- powerampkanaal en bijbehorende gitaarspeaker.

    Nu kun je de poweramp vóór de 03 zo hard laten werken als nodig, en dat zo zacht afluisteren als je wil.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 maart 2006
    Locatie
    oost,west,thuis best
    Berichten
    211

    Standaard

    Ik heb een Marshall SE100 . I s een speakersimulator. Met loadbox, kun je mic opstelingen switchen 45 graden, 65 graden en rechte microfoon. Is 19" en heeft een geweldige speakersimulatie. Is een echte aanrader.
    Het zijn niet te veel noten,juist genoeg,juist genoeg

  10. #20

    Standaard

    Ik heb die se100 gehad, goed ding maar de palmer is beter.

    En daarbij is de marshall onnodig groot met zijn 2 hoogte eenheden, en heeft ie stroom nodig itt de palmer.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top