Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 184
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    werkelijk geeeeen idee.....de rest van het assortiment is ook nog niet eens beschikbaar op de site. mss net nieuwe firma? wie weet wat we er over een paar jaar allemaal van horen/van hebben

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    inderdaad, dan lees je dit topic terug en denk je pffffft stelletje ongelovigen!!


    Of niet natuurlijk...
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    daarom! het is een grote markt ondertussen....veel concurrentie! en er zijn zoveel gevestigde namen dat t me maar lastig lijkt als newbe firm...je moet wel echt wat speciaals aanbieden dan...

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
    ^^

    Als je iets over de Quad 20/20 combo wil weten let me know.

    Ik doe ze overigens niet weg omdat ik het geluid zat ben. Ik wil er naast mijn TOV een mark IV top bij. Ik ben de hassle met rack instellingen een beetje zat. Ik ga m'n rack waarschijnlijk gewoon volgooien met een switcher/looper en wat losse pedaaltjes. Ik wil een wysiwyg setup met zo weinig mogelijk draaiknopjes!


    Bedankt voor je aanbod. Wat je vraagt is met net teveel en uiteindelijk heb ik het inderdaad al eens eerder gehad.

    Ik zag de Rover van Ernst Fliek tekoop staan en dat leek me wel wat. Evenals de nieuwe versie en de CAE. Probleem is... waar kan ik het eens testen :-)

    Die nieuwe Rover van Ernst lijkt me ook wel wat! Mijn vraag is is daar een beetje high gain uit te toveren zoals steve vai of Satriani?

    De loops in die nieuwe Rover lijken me helemaal super omdat ik daar best fan van ben!

    Als Eindtrap lijkt me die VHT 2/50/ wel super! Of heeft iemand nog iedeen? Ik merk dat de echte rackfreaks hier steeds minder te vinden zijn en op andere fora zijn.. dat is dus echt ene gemis...
    Ook is er erg weinig te vinden van samples enzo. Wel voel ik me steed smeer gesterkt om het niet meer te zoeken in boogie's en andere fabrieks amps in het hoge segment maar nog een stapje verder...
    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Als je een stapje verder wilt, kun je misschien wel wat laten bouwen of modden oid. Er zijn er al een aantal die bv een Soldano 3-kanaals nagebouwt hebben. Lijkt me wel een lekkere basis.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    je kunt altijd even navraag doen op HRI. Behulpzame mensen, met over het algemeen veel meer rack-ervaring dan posters op gitaarnet.
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2005
    Locatie
    the hague!
    Berichten
    551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Ik merk dat de echte rackfreaks hier steeds minder te vinden zijn en op andere fora zijn.. dat is dus echt ene gemis...
    Ook is er erg weinig te vinden van samples enzo. Wel voel ik me steed smeer gesterkt om het niet meer te zoeken in boogie's en andere fabrieks amps in het hoge segment maar nog een stapje verder...
    Nocki
    persoonlijk ben ik ook nogal een boogiefreak en na proberen in winkels en op 2ehanddingetjes, speel ik toch weer op boogie; het is en blijft het geluid wat ik het mooist vind. ik speel nu op een formula pre en een 20/20 eindtrap.
    dus wees niet verbaasd als je na een uitstapje naar een rover of vht ofzo, toch weer terug gaat....
    ik vind de meeste prijzen van rackspul ook buitenproportioneel; een formula heb je al voor 350 euro (ongeveer) en het is een prima (3-kanaals!) preamp. aan de andere kant speelt iedereen tegenwoordig op een top + pedaaltjes, dus er komt steeds meer rackspul op de markt voor redelijke prijzen, walhalla voor de rack-freaks.....

  8. #38

    Standaard

    Hoi,

    Boogie zal ook zeker blijven. Mn Mark IV houdt k ook zeker erbij en dit rackje wordt dan nummer 2 he :-)

    Ik denk dat ik er wel uit ben wat betreft de poweramp. Dit zal een VT 2/50/2 worden... Nu nog even me verdiepen in de preamp en alles vinden...

    De 20/20 en de formula waen een hele leuke combinatie toch miste ik wat punch in het geluid. Ik had eigenlijk altijd het gevoel dat hetgeluid wat ik kreeg als ik de gain knop uit trok het geluid moest zijn wat ik wou. Probleem is dat dat alleen werkt voor het clean kanaal. Als alle 3 de kanalen zo's attack hadden was et inderdaad een super preamp geweest voor me :-)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 februari 2005
    Locatie
    the hague!
    Berichten
    551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Hoi,
    De 20/20 en de formula waen een hele leuke combinatie toch miste ik wat punch in het geluid. Ik had eigenlijk altijd het gevoel dat hetgeluid wat ik kreeg als ik de gain knop uit trok het geluid moest zijn wat ik wou. Probleem is dat dat alleen werkt voor het clean kanaal. Als alle 3 de kanalen zo's attack hadden was et inderdaad een super preamp geweest voor me :-)
    da's wel waar ja; niet heel veel punch op 2 en 3, maar voor mij geen probleem. Ik speel voornamelijk popmuziek (beetje rock hier en daar) en dan is-ie erg geschikt.
    ik ga ook nog eens kijken naar een markIV.....heeft die meer punch?

    ik doe overigens hetzelfde; een rack (10he) met uitgebreide midimogelijkheden (g-major, looper met pedaaltjes, bigfoot controller) en daarnaast als 2e setje een combo met wat losse pedaaltjes. Dat is in mijn geval dan een dc-5, een erg lekkere combo met een echt mesa-geluid; veelzijdig! ik wil de DC5 ooit nog eens weg doen voor een markIV, maar ja, geld he?

    succes in ieder geval!
    Laatst gewijzigd door qwertyuiop; 20 februari 2008 om 11:16

  10. #40

    Standaard

    De MArk IV is fantastisch! Hij heeft niet zo heel veel punch maar is wel een super amp vind ik zelf! die blijft ook zeker!

    Probleem met boogie amps is dat de gmajor enorm veel tonesuckt! die zou ik echt wisselen voor een intellifex ofzo! de reden dat ik zoveel shit heb gehad is omdat ik zo liep te zoeken naar iets wat geen tonesuck had!

    Op dit moment denk ik aan deze 10HE setup:

    Racklade 1HE
    American Audio power distribitor *
    Samson Wireless *
    Rocktron intellifex *
    Korg DTR-1of2 Tuner *
    Preamp???????????
    Speaker Simulator/loadbox
    VHT 2/50/2 poweramp

    2x Bogner 1x12 of 1x bogner 2x12

    Ben dus nog aan het denken over de juiste preamp... en het financieel aan het rondbreien. De vetta moet nog even weg...

    Kent iemand de ernst fliek rover? heeft deze een beetje high gain?
    Laatst gewijzigd door Nocki; 20 februari 2008 om 14:32
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top