Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 184
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Ik denk dat ik het maar gelijk allemaal goed moet doen! beter dan weer in het bekende spulletje te blijven hangen
    Goed besluit!! Goed voor jou, dus op termijn ook goed voor de 2e hands markt. En da's weer goed voor ons

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
    Voor een heel groot deel mee eens en ik twijfel meteen aan de oren van Chiel (maar het zal smaak verschil zijn want ik vind b.v. de jmp1 weer niks).
    Lezen meneer. Ik vond de Piranha zo tegenvallen dat ik de jmp1 nog beter vond (was in een sceptische context bedoeld). De VooduValve vind ik direct-in erg oke. Op de moddeling setjes hoor ik vaak amper het verschil tussen verschillende PU'configuraties. Dat is bij de VooduValve tenminste niet het geval. Voor de rest mag je twijfelen. Ik blijf lekker verder spelen met mijn Hook stackie en Custom Audio rackje.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Goed besluit!! Goed voor jou, dus op termijn ook goed voor de 2e hands markt. En da's weer goed voor ons
    hihi...

    Iemand een idee waar ik heen moet? Kan k die CAE preamp ergens gaan beluisteren? Bij jukebox hebben ze m niet. kan ik ergens anders heen?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2002
    Locatie
    reeuwijk
    Berichten
    187

    Standaard Dark Blue


  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    ik kom er niet helemaal uit of dat nu een buizen of transistor voorversterker is!
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard

    Er gaan 4 voorbuisjes in, dus je zou haast zeggen dat het een tube preamp is. Maar ze zeggen dat ie "tube-based" is. Dat zeg je niet als het gewoon een buizenvoortrap is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #27

    Standaard

    Nou Kim, dat klinkt wel heel achterdochtig Het is gewoon een buizenpreamp, maar nu eens futuristisch vormgegeven. Ik vind hem er wel mooi uitzien, beetje jammer alleen dat blauw al eerder is gedaan, oa door Hughes & Kettner. Ik krijg daar toch een beetje een gepimpte auto-vibe bij.

    Wel jammer: de site laat weinig afbeeldingen zien van de amp. De link naar de user manual werkt niet, het design van de site laat een hoop te wensen over en oogt gewoon niet zo vertrouwenswaardig. Nieuwssectie is al erg lang niet geüpdated (ik tel een bewogen foto met Carlos Santana even niet mee). Ik zou dit ding dus niet ongezien bestellen en vooruit betalen.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    ik vind dat het apparaat erg weinig backup heeft om makkelijk een naam te vestigen. Ik vraag me eerlijk gezegd wel af of het wat is.
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    klinkt idd beetje dubieus....wel vet dat blauw. maar idd, we kennen het al! en ze steken zoveel tijd in het ophemelen van de looks dat je bijna meteen al gaat twijfelen aan de sounds. bij een goeie fabrikant spelen de looks sws al een laatste rol!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    de maker zegt mij ook helemaal nix? Komt hij van een grote firma af of zo? Als hij nu een ex-soldano brain zou zijn of zo..
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top