Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 184
  1. #101

    Standaard





    Vandaag nog het een en ander gedaan aan het rackje... Draadloos set verwisseld met mijn andere set, de BYOC tubescreamer in de pre-preamploop gehangen en alles iets netter aangesloten... Nu nog echt de geluiden instellen en we zijn klaar.

    mn andere draadloze set komt in mn 4He rackje wat bij mn Mark IV hoort. Ook daarin komt een intellifex en nog een tuner ofzo.

    Het enige wat ik nog niet weet is of mn GRX4 in mn grote rack komt of in mn kleine rackje. Er zal een phaser in komen en nog wat dingen maar wat weer ik nog niet... Dat is dus weer iets voor de toekomst... ik ben benieuwd...

    Nu nog mn Wah en pedalboard verkopen en we kunnen verder naar de rest van de spulletjes...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Exclamation

    Hello, hello-oooo! (ola!)

  3. #103

    Standaard

    Hahaha! Je hebt goed gespeeld vanochtend! Vooral de phaser he!

    hoe staat het met je pedalen? al klaar?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Dank je. Jah die phaser was wel lache.

    Ik have one secret weapon: fear and no money! Nee die pedalen komen nog wel, zodra ik geld heb. Misschien doe ik de tele wel weg voor 150 en die ME50 voor 200 incl. adapter. Dan betaal ik die 100 terug aan pa en ma en van die 250 koop ik een BYOC chorus en een DD-5 en nog iets... wah ofzo, als het lukt. Maar die tubescreamer lukt niet echt...
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  5. #105

    Standaard

    Jammer joh... Moet je wel doorzetten anders is het zonde vn het geld...
    Kwa Chorus zou ik je een CE van Boss willen aanraden. De Chorus Ensemble klinkt echt super en vnd ik zelf ook een stuk breder dan de BYOC chorus. als is die ook erg goed maar compleet anders.

    Zelf zat ik te denken om nog een Phaser en een Tube Screamer te bouwen voor in mn GRX4

    maar dat komt allemaal nog wel.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  6. #106

    Standaard

    Mag ik vragen wat voor rack dat is? Ik wil zelf over een tijd ook wellicht een rackje gaan bouwen en zit zelf ook aan zo'n 10 HE kist te denken met wielen er onder.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki




    Vandaag nog het een en ander gedaan aan het rackje... Draadloos set verwisseld met mijn andere set, de BYOC tubescreamer in de pre-preamploop gehangen en alles iets netter aangesloten... Nu nog echt de geluiden instellen en we zijn klaar.

    (...)
    mn andere draadloze set komt in mn 4He rackje wat bij mn Mark IV hoort. Ook daarin komt een intellifex en nog een tuner ofzo.

    Nu nog mn Wah en pedalboard verkopen en we kunnen verder naar de rest van de spulletjes...
    ' De Rest '

    heb je die GRX-4 al besteld/gekregen? want die 'Vermona loop gizmo' ziet er ook wel erg gaaf uit, met 'n aparte tuner out enzo..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matsvansanten
    Mag ik vragen wat voor rack dat is? Ik wil zelf over een tijd ook wellicht een rackje gaan bouwen en zit zelf ook aan zo'n 10 HE kist te denken met wielen er onder.
    het is gewoon een 10He rack. Ik heb het nieuw gekocht want 2ehands werd er hetzelfde voor gevraagd en erg langzaam en slecht gereageerd door de verkoopers. De wielen komen van de gamma vandaan dus dat was ook geen probleem.


    De grx-4 heb ik al. is een leuk apparaat! ben er happy mee!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    ey nocksi

    ik heb stiekem toch wel interesse in dat wireless setje waar we het vanochtend over hadden!

    We moeten dus maar even babbelen


    Daarnaast, jij had toch een usb -> midi kabel om de intellifex mee te programmeren?

  10. #110

    Standaard

    Hee Robert,

    We gaan er lekker over babbelen. dat is goed. Ik heb inderdaad een USB->Midi kabel liggen. eerlijk gezegd alleen voor line6 gear gebruikt en nooit voor andere toepassingen maar hij werkt. We komen er wel uit. ik ben rond kwart voor 6 weer thuis dus spreek me maar aan op MSN!

    groetjes

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top