Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 181 t/m 184 van 184
  1. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
    zijn de 2 Intelli's nou nog 'tijdelijk' ? of ga je ze toch stacken o.i.d. ?

    pedaaltjes zijn toffe keus: vooral 'mijn' Q-tron suggestie heb je leuk ter harte genomen.. . hoe bevalt die 'tron' ?
    Tis een leuk pedaal. ondanks dat niemand het vind passen bij me Ik houdt er wel van. Er zijn veel verschillende geluiden uit te halen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    Zonde nocki , die Midscoop op je EQ .
    Acht dat was ik vergeten... Iedereen checked je instellingen als je een foto plaatst Dit is inderdaad een flinke midscoop. Ik heb wat lopen rommelen met deze eeq en de eq van mn mark IV en heb met wat extreme settings lopen spelen. het zit n allemaal vast maar heb er nog niet mee gespeeld of de pedalen ingesteld naar mijn smaak...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
    Gaaf Rackje!

    Mischien als voeding een Voodoo labs Pedal Power2? Heb je het direct goed voormekaar , en volgens mij past die er nog bij!
    Tja. zou kunnen. Ik heb nog een aantal onespot adapters liggen die ik eigenlijk wou gebruiken maar een pedalpoweris ook een goed idee. eens kijken of ik die ergens op de kop kan tikken!


    NOcki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ben je direct goed klaar voor een aantal jaren met die pedalpower!
    ----

    // City Of Life //

  3. #183
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Aargh... Immitatie Neutriks . . . ga je t.z.t. onherroepelijk spijt van krijgen.

  4. #184

    Standaard

    haha. grappig. ben je gelijk klaar voor een paar jaar... die wordt niet vaak tegen me gebruikt...

    wat betreft de niet neutriks... daar ben ik me van bewust... weet ook niet hoe lang dit in gebruik is en in principe gebruik ik de pluggen niet. het zit vast ern het werkt... tis niet dat ze steeds erin en eruit gaan.
    bij de rest van mn pluggen worden natuurlijk wel neutriks gebruikt al was het alleen maar om serieus genomen te worden... nee niet "serieus genomen"...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top