Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 106
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Ohh aandoenlijk. Ik ben benieuwd wie die site heeft gemaakt.
    hoezo dan?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend
    hoezo dan?
    Oke misschien kom ik lomp over, maar ik vind het blijk geven van weinig bescheidenheid als je op je eigen site hebt staan dat je als 1 van de beste gitaristen ter wereld wordt geroemd.

    Dat zet je jezelf in het rijtje van BB King, Tommy Emmanuel, Paco de Lucia, John Petrucci (om maar een paar virtuozen te noemen ieder in hun eigen genre) ?



    Niettemin vind ik het super dat er een nederlandstalige instructieDVD fingerpicking bijkomt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  3. #23
    Member
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Locatie
    blerick
    Berichten
    71

    Standaard

    ja want zoveel nederlandstalige DVD's zijn er niet hoor.
    misschien dat er nu wel meer gaan komen, als concurrentie? Eltjo is niet de enige fingerstyle speler die ons kikkerland rijk is.
    denk aan Harry Sacksioni bijvoorbeeld......

    enneh, als dat op de site staat, dat Eltjo geroemd wordt als een van de beste gitaristen ter wereld, mag je dat best aannemen.......hij heeft het ook maar van horen zeggen, toch?

    greetz

  4. #24

    Standaard

    **********
    Laatst gewijzigd door Ron Valeri; 19 oktober 2008 om 21:15

  5. #25
    Member
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Locatie
    blerick
    Berichten
    71

    Standaard

    Precies! Dat dacht ik dus ook.......zo goed word je niet zomaar van de ene op de andere dag hoor.

    greetz

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Oke misschien kom ik lomp over, maar ik vind het blijk geven van weinig bescheidenheid als je op je eigen site hebt staan dat je als 1 van de beste gitaristen ter wereld wordt geroemd.
    Viel me ook meteen op toen ik de site bezocht. Maar, ik moet toegeven, het is wél een ontzettend knappe vinding, want, het scheelt maar één lettertje, beroemd of geroemd. In het eerste geval zou het bezijden de waarheid zijn, in het tweede geval is het slechts een stelling die je nooit op waarheid kunt controleren. Ik bedoel, je kunt wel duizend mensen spreken die nog nooit van Eltjo gehoord hebben, dat wil dan nog steeds niet zeggen dat hij niet als een van de beste gitaristen ter wereld wordt geroemd, al is het maar door bijvoorbeeld zijn vrouw. Of zo.

    Overigens, is er al een oordeel over de inhoudelijke kwaliteit van de dvd qua lesmateriaal? Bijvoorbeeld, Jaco Pastorius kon redelijk met de bas overweg, en hij gaf ook les aan het conservatorium, maar toch was dat niet zo'n succes. Hij deed dan iets twee keer voor met fabelachtige snelheid, en als de student het dan niet na kon doen riep ie "snap je het nu "nóg" niet?" Dat soort dingen.

    Groet, Jan.

  7. #27
    Member
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Locatie
    blerick
    Berichten
    71

    Standaard

    nou jan, gezien het aantal mensen van dit forum die de dvd allemaal hebben besteld, kan het heel goed zijn dat binnenkort een review van die DVD hier te lezen staat.
    ik geloof trouwens niet dat we ons zorgen moeten maken ergens over.

    greetz

  8. #28

    Thumbs up

    Beroemd of niet, ik vind hem wel een erg goede gitarist! dus ik heb ook maar de DVD besteld

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman
    Beroemd of niet, ik vind hem wel een erg goede gitarist!
    En zo is het maar net, bescheiden of niet! Dit is gitaarnet en niet bescheidennet.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 december 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    En zo is het maar net, bescheiden of niet! Dit is gitaarnet en niet bescheidennet.
    Ja, inderdaad, narcistische luchtfietsers hebben hier doorgaans weinig kritiek te dulden.

    Wat mij het meest verbaasd aan deze kwestie is dat Harry Sacksioni, ook niet het kleinste ego in gitaarland, en al jaren zelfverklaard uitvinder van fingerstyle, een dergelijke DVD al jaren aankondigt, en het maar niet voor elkaar krijgt.

    Jan
    Laatst gewijzigd door JanB; 18 februari 2008 om 15:38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top