Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27
  1. #1

    Standaard smalle 12ax7 buisjes

    Ik ben op zoek naar 12ax7 buisjes die smaller zijn dan de gemiddelde 12ax7 (21-22mm)

    De diameter van de buisjes die nu in mijn amp zitten is 20,1 mm dus ik zoek iets in die richting.

    alvast bedankt!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  2. #2

    Standaard

    Ik zie dat je in Hoorn zit, wat je kan doen is naar Klare gaan (oude doelenkade, vlakbij de hoofdtoren). Die heeft een aantal merken liggen, kan je kijken welke de juiste maat is.
    I went hunting with Dick Cheney and all I got was this bloody t-shirt...

  3. #3

    Standaard

    Mag ik heel nieuwsgierig vragen waarom de afmeting van de buis van belang is?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
    Ik zie dat je in Hoorn zit, wat je kan doen is naar Klare gaan (oude doelenkade, vlakbij de hoofdtoren). Die heeft een aantal merken liggen, kan je kijken welke de juiste maat is.

    heb ik al gebeld, hadden ze niet
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Mag ik heel nieuwsgierig vragen waarom de afmeting van de buis van belang is?

    anders pastie er niet in
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
    anders pastie er niet in
    he?! Heb jij een versterker die zo krap bemeten is dan??

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    he?! Heb jij een versterker die zo krap bemeten is dan??
    plaatselijk ja
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  8. #8

    Standaard

    er zitten van die metalen afdek kokertjes om de buizen heen en die worden op een voetje gedraaid die dus aan mijn amp zit. die voetjes steken wel bijna een centimer van mijn amp af, en die hebben dus een kleine(re) diameter omdat de beschermkokers eromheen moeten
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  9. #9

    Standaard

    Juist, dat maak het wat duidelijker. Misschien eens kijken naar iets ruimere kokertjes? Je kan ook ff experimenteren of je ze wel nodig hebt. Bij mij zit er alleen eentje op de V1 positie. Succes met zoeken in ieder geval

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Juist, dat maak het wat duidelijker. Misschien eens kijken naar iets ruimere kokertjes? Je kan ook ff experimenteren of je ze wel nodig hebt. Bij mij zit er alleen eentje op de V1 positie. Succes met zoeken in ieder geval

    Ik heb er al over gedacht om ze eraf te halen, maar weet niet of ik dan meteen de het hele gedeelte weghaal, waar je de pinnetjes van de buis inklikt. Daarnaast bieden ze natuurlijk wel beschermming en houden ze het buisje op hun plek. Ik heb al wat rondgevraagd en er zijn wel buisjes te vinden in die maat, maar of ze zijn van een onbekend merk of het zijn mega dure nos buisjes en dat gaat me weer te ver voor een amp met alleen een clean kanaal...verder ben ik niet echt een voorstander van knutselen met een buizenamp..
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top