Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 41
  1. #21
    Member
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    53

    Standaard

    Ja Joost, het blijft een eigenaardige zaak dat zowel Carvin USA als de huidige importeur Mafico deze website laten bestaan zonder enige waarschuwing op hun eigen sites. Ik heb Mafico daar overigens ook al op aangesproken: hoe kan het bestaan dat de officiële importeur niet en de foute (ex-)importeur wèl over een volledige en betrouwbaar uitziende website beschikt? Als je dan toch zaken wilt doen met je importeurschap, dan zorg je toch voor een fatsoenlijke etalage op internet?

    Gelukkig heb jij je poen inmiddels ook terug.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2002
    Locatie
    Alphen a/d Rijn
    Berichten
    143

    Standaard

    Wanneer ik dit allemaal zo lees besef ik dat destijds met het bestellen van m'n Carvin Legacy top bij carvin.nl blijkbaar geluk gehad heb. Volgens mij begonnen ze toen net, en hadden een behoorlijk goede aanbieding voor de 100 watt top.

    Besteld, toen hij binnen was geld overgemaakt, en 2 dagen later had ik hem in huis.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 november 2001
    Locatie
    Zutphen, Gelderland
    Berichten
    2.141

    Standaard

    Ik heb een jaartje terug een carvin eindtrap bestelt bij carvin.nl, bleek niet te werken, is netjes op hun kosten opgehaald en gerepareerd, draait nog steeds als een zonnetje. Prima afgehandelt dus.

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    53

    Standaard

    Ja, ik heb de indruk dat de boel langzaamaan is gaan versloffen bij Carvin.nl
    Ze hebben uiteindelijk ook terugbetaald, maar eerst een langslepend proces met zulke vage smoesjes opgevoerd, dat ik nattigheid ging voelen. Zo kreeg ik bijvoorbeeld te horen dat er een malafide webbeheerder achter carvin.nl zou zitten die 'de orders niet doorgaf', een 'fout bankrekeningnummer' op de site had gezet, 'de baas in het ziekenhuis', 'de baas in het buitenland', 'de secretaresse al drie weken geveld door griep', 'ik ben hier parttime en kan de spullen niet vinden', 'degene die erover gaat is er even niet en belt u zo terug' en dergelijke.
    Je ziet ook dat de website van moederbedrijf Offthewallsound al sinds 2004 niet is bijgehouden en de bezoekersaantallen op Carvin.nl (1 miljoen 371 duizend en nog een paar honderd) vind ik ook wat aan de overdreven kant.

    Ja, en als je dan toch okee bent, dan spreek je toch even iets in op je antwoordapparaat om de ongeruste klanten uit te leggen hoe de vork in de steel zit?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Ik heb 1 jaar daar met mijn oude band geoefend ( in st anneparachie )
    En ik heb het persoonlijke nummer van die eigenaar ( Harry ).

    Ze waren wel redelijk officieel in die tijd, steve vai kwam naar nederland voor metropolis en harry moest een legacy versterker meenemen naar groningen.

  6. #26
    Member
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    53

    Standaard

    Ja, dat heb ik ook gehoord (en ik heb een Carvin Legacy combo van een Belg overgenomen die hem ooit als occasion uit Sint-Annaparochie had gekocht met het predikaat 'gebruikt door Steve Vai toen hij in Nederland was' - wat mij weinig zegt, trouwens, want je gaat er geen hout beter door spelen...).

    Maar, beste Bloedlijn, ik heb mijn geld terug (zie boven) en dus geen behoefte meer om nog in contact te treden met Offthewallsound. Zoals ik hierboven al zei: het zijn geen oplichters, maar warhoofden.

  7. #27

    Standaard

    Nou laat ik een ieder even een tip geven.

    Off the Wall is leeg als wat. Ik heb er ook gerepeteerd met mijn bandje, en de eigenaar had de zaken al nooit op regel. Inmiddels is de politie langs geweest en heeft alles meegenomen. En er is een faillissement dus bestel er beter niks!

  8. #28

    Standaard

    alvinus, je hebt mail.... hoop dat je er wat aan hebt

  9. #29
    Member
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    53

    Standaard

    Hee Beast, bedankt voor je reactie en aanvullende informatie!
    Ergens hierboven staat (ik snap dat je zo'n ouwe draad niet helemaal leest) dat ik mijn geld teruggestort heb gekregen, dus ik ga deze heer niet achter zijn broek zitten.
    Nu ik mijn geld terug heb, denk ik dat hij vooral een sukkel is en niet een oplichter.
    Meer een prutser, zoals jij het noemt.

  10. #30

    Standaard Opgelicht door Carvin

    Ik ken deze persoon. Hij heet Harry *mod-edit* en woont in Vrouwenparochie. Zijn "zaak" heeft hij op industrieterrein De Wissel te Sint Annaparochie. Hij schijnt al geruime tijd failliet te zijn, maar runt nog wel oefenruimtes op De Wissel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top