Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Berichten
    344
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin
    De gitarist van Andromeda heeft volgens mij zo'n setup! Een RP naar een Mesa 50/50 en dat klinkt zeker niet slecht!

    Heb de rp7 afgelopen vrijdag getest, en dus in de return geprikt, had niet veel
    tijd, de eerste geluiden waren bagger maar na een tijdje draaien en instellen werd het toch acceptabel, wat me echt opviel was het gebrek aan dynamiek,het apparaat reageerde niet byzonder op de volumeknop van de gitaar.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock
    Heb de rp7 afgelopen vrijdag getest, en dus in de return geprikt, had niet veel
    tijd, de eerste geluiden waren bagger maar na een tijdje draaien en instellen werd het toch acceptabel, wat me echt opviel was het gebrek aan dynamiek,het apparaat reageerde niet byzonder op de volumeknop van de gitaar.
    Hmmm, dan kan de invloed van het buisje toch minder zijn dan verwacht wordt. En Andromeda is Prog Metal, dus ontzettend veel dynamiek is niet van levensbelang.
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  3. #13

    Standaard

    waarom wil je een crappy rp7 gebruiken als preamp voor een 5150, die heeft toch al een prima distortion, zou daar mee gaan werken, eventueel in combinatie met een booster (tubescreamer) om die wat strakker te maken.

    gaat stukken beter klinken als die digitech rommel.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Berichten
    344
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol
    waarom wil je een crappy rp7 gebruiken als preamp voor een 5150, die heeft toch al een prima distortion, zou daar mee gaan werken, eventueel in combinatie met een booster (tubescreamer) om die wat strakker te maken.

    gaat stukken beter klinken als die digitech rommel.
    Werk normaal ook met een tubescreamer[Maxon808] en een bossge7, maar
    ik dacht dat ik met die rp7 een veelzeidiger geluid kreeg, had dat ding er toch
    liggen, maar niks is minder waar, de dynamiek bleef bijna niks meer van over
    kon een stuk minder met het volume van de gitaar regelen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol
    gaat stukken beter klinken als die digitech rommel.

    hey

    kijk uit he !!!





 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top