Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1

    Standaard Improvisatie op backing track

    Op hetzelfde David gilmour backing trackje dat ik bij mn cheap Squier demo heb gebruikt.

    geluid zuigt wel een beetje (veel), want ook dit is opgenomen met mn fototoestel.

    http://www.youtube.com/watch?v=XogmT2te_EI
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
    Op hetzelfde David gilmour backing trackje dat ik bij mn cheap Squier demo heb gebruikt.

    geluid zuigt wel een beetje (veel), want ook dit is opgenomen met mn fototoestel.

    http://www.youtube.com/watch?v=XogmT2te_EI
    Filmpjes gekeken.. wel leuk om te zien dit soort dingen, leerzaam. Want ben aant oefenen op de bends & vibrato. Wel zonde van het abrupte eind.
    Anyhow, ik vond het geluid van het filmpje met de Squier beter.
    Jammer dat je hoofd er niet helemaal op staat, want man wat wordt jij harig. Je kunt al bijna vlechtjes maken.
    Highroad Easy filmpje van je vrouw was ook top!!! Hoop dat ze er meer wil doen, met alleen backingtrack, of jullie samen..
    Laatst gewijzigd door Makor1966; 3 februari 2008 om 23:40
    .........

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
    Filmpjes gekeken.. wel leuk om te zien dit soort dingen, leerzaam. Want ben aant oefenen op de bends & vibrato. Wel zonde van het abrupte eind.
    Anyhow, ik vond het geluid van het filmpje met de Squier beter.
    Jammer dat je hoofd er niet helemaal op staat, want man wat wordt jij harig. Je kunt al bijna vlechtjes maken.
    Highroad Easy filmpje van je vrouw was ook top!!! Hoop dat ze er meer wil doen, met alleen backingtrack, of jullie samen..
    Met die Squier speelde ik over een 100Watt buizentop, op dit filmpje over een Peavey 15Watt transistorbakkie, dat zal wel wat schelen denk ik. Ik zal de boodschap ff aan mn vrouw doorgeven, thnx :-)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2007
    Berichten
    367

    Standaard

    Jammer van het geluid want er zijn best leuke licks te horen. Deze tone, of hoe het zou kunnen klinken als het geluid beter was geweest, bevalt mij persoonlijk beter dan de squier. Lekker warm daar zeker, dat je zo in je hemd zit? En vergeet de volgende keer de korte broek niet. Elke zichzelf respecterende gitarist heeft een korte broek aan op zijn utube filmpies.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HvV
    Jammer van het geluid want er zijn best leuke licks te horen. Deze tone, of hoe het zou kunnen klinken als het geluid beter was geweest, bevalt mij persoonlijk beter dan de squier. Lekker warm daar zeker, dat je zo in je hemd zit? En vergeet de volgende keer de korte broek niet. Elke zichzelf respecterende gitarist heeft een korte broek aan op zijn utube filmpies.
    sja ik zat erg dicht op de amp en m'n pc speakers met mijn fototoestel. Ik denk dat het daarom ook minder klinkt. Ik had het inderdaad vet warm ja, had even daarvoor mn dochtertje naar bed gebracht nadat ik de hele dag achter haar aan gelopen had ;-)
    Korte broek? Liever niet, anderz zou je niks meer kunnen zien op beeld vanwege de wit-reflectie :-)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    doe ff linkje naar die backingtrack?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2007
    Berichten
    367

    Standaard

    http://guitar-wav.com/ pinkfloydstyle

    ben benieuwd naar je uitvoering met de gitaar-synt

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HvV
    http://guitar-wav.com/ pinkfloydstyle

    ben benieuwd naar je uitvoering met de gitaar-synt
    thnx, nee dat wordt dan highway one

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    doe ff linkje naar die backingtrack?

    weet eerlijk gezegd niet waar ik hem vandaan had, ik geloof limewire, zoek dan op David Gilmour backing track (denk ik, of alleen guitar backing)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  10. #10

    Thumbs up

    Zitten een paar lekkere smoothy licks tussen! Mucho mi like : ) Ook altijd lekker om op die rustige Floyd nummers te jammen, en ik kan het weten ; ) Inderdaad wel jammer van de matige opnamekwaliteit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top