Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: clip tuner

  1. #1

    Standaard clip tuner

    hallo!

    Heeft iemand ervaringen met cliptuners? Ik vraag me af of er veel kwaliteitsverschil in zit. Heeft iemand misschien ervaringen met een bepaald merk?

    groetjes

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Met een cliptuner bedoel je zeker zo`n tuner die je op de kop van de gitaar klemt?
    Ik heb een Korg. Makkelijk ding, zit alleen geen licht in. Die bestaan wel en zijn op een podium handiger.
    Ik heb diverse tuners in gebruik. Deze gebruik ik alleen met een acoustische gitaar.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2004
    Locatie
    Zoersel, België
    Berichten
    163

    Standaard

    Onze bassist heeft er een en die is een live-situatie onbruikbaar... Zeker als je hem, zoals hij doet, op een contrabass gebruikt. Die dingen resoneren nog veel harder mee met omgevingsgeluiden dan gitaren. Thuis of op repetities (waar het stil is als je zelf geen herrie maakt) werkt het wel perfect.

    Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het ook een Korg is.

    Ik heb hem eens één keertje gebruikt toen ik m'n eigen tuner vergeten was. Vond het een verschrikkelijk onhandig ding... Not my cup of tea. Ik zweer bij tunerpedals.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top