Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Wij gaan altijd zo laat mogelijk. Meestal is dat om een uur of vijf. Opbouwen en soundchecken en het is zeven uur of half acht. Dan even eten met de band. We blijven in de zaal om onze spullen te behoeden voor publiek dat denkt dat ze overal aan mogen zitten (slechte ervaringen, een of andere droplul heeft eens mijn GT-8 terug gezet naar fabrieksinstellingen). Dan een of twee biertjes en gaan met die banaan!
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2008
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    8

    Standaard

    Wij komen aan , drinken wat soundchecken, daarna zijn we naar de lokale shoarmatent of de mcdonalds, wat niet al te goddelijk is

    daarna wat kloten in de stad of als het een gehucht is, aan de red bull
    Cort action v
    Samick p bass, Flatwounds



  3. #23
    Dude
    Guest

    Standaard

    wat een voorbereidingen allemaal joh...

    zo laat mogelijk spullen de auto in trappen, aankomen/uitladen, biertje, opbouwen, refreintje knallen, biertje, nog een biertje, als het nog niet druk is nog een biertje, 4 setjes knallen met tussendoor een biertje, afbreken, spullen je auto in trappen, colaatje, en als de kroegeigenaar tof is heeft die wat te eten geregeld maar meestal is het via het tankstation met een lauw sausijzenbroodje in je mik naar huis.

    De hele avond (of zelfs middag als ik dat hier lees) in een kroeg rondhangen voor je gaat spelen haalt de lol er voor mij volledig af.

  4. #24
    Dude
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjel
    Ik sta altijd een beetje te kijken (no offense voor wie dit wel doet) van bands die na een uur nog steeds aan het soundchecken zijn om vervolgens een setje van nauwelijks een halfuur te spelen. En geloof me, zo zijn er wel wat

    kan daar ook nooit zo bij, niks zo irritant als in een kroeg staan en een band zien opbouwen waarvan de gitaristen 10 volle minuten gaan staan harken en al hun pedalen/instellingen/gitaren een keer willen pakken/indrukken/afwerken. Kroegeigenaren vinden dat overgens ook GRUWELIJK irritant. Muziek aan muziek uit muziek aan mu..

    opbouwen... en speuluh met je kadaver !

  5. #25

    Standaard

    Mitch, heel erg bedankt voor je tips:
    2 weken die flesroutines gedaan en gisteren een blubbervette gig gespeeld.
    Het was de finale van een grote bandwedstrijd en leverde ons 1250 euro op plus dat we zijn opgenomen in de programmering op 24 mei op een festival waar we voor Blof openen. Het kon minder.

    Of het aan de oefeningen van je lag laat ik in het midden Maar of het nu een placebo effect is, ik speel er wel beter en vooral soepeler door.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top