Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 79
  1. #1

    Standaard Met welke gitaar beginnen? [vraag]

    Heeft iemand enig idee welke gitaar ik het best kan kopen om te beginnen? En welke ook het beste is in de prijsklasse onder 150,-?
    Alvast bedankt!

  2. #2
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Frank: gebruik eerst de zoekfunctie en kom dan terug met een concrete vraag met wat je wil spelen en wat je ervaring is e.d.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #3

    Standaard

    Eigelijk is mijn vraag gewoon wat een goeie gitaar is onder de 150,-.. En waar je in iedergeval Green Day mee kunt spelen Ik heb eerlijk gezegt geen ervaring met elektrische gitaren, wel met akoestisch.

  4. #4
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Voor een elektrische gitaar zal je ook een versterker nodig hebben. Dan kom je met 150,- euro helaas niet ver. Je zult toch echt je budget moeten verhogen wil een goed starterspakket kunnen samenstellen.

    Daarnaast; onder de 150,- euro heb je per definitie niet een goede elektrische gitaar nieuw. Tweedehands zal je er goed moet zoeken en geluk moeten hebben. Let daarbij niet op kleurtjes en modelletjes, maar op kwaliteit van het product. En daar scheelt het nogal aan bij gitaren onder de 150,- euro.
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #5

    Standaard

    Ik heb het ook niet over een versterker, dat zijn extra kosten. Ik vraag gewoon een gitaar, niet doorwijzingen naar 2ehandjes etc.

  6. #6
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Kijk dan 's in het advies topic tot 250,- euro: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90944