Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    754

    Standaard

    Dat was verrekte handig zeg!
    Wou dat ik dat kon

  2. #22

    Standaard

    Sash,

    Sorry voor de verlaatte reactie. Sorry ook dat ik je niet kan helpen. De enige footswitch die ik heb is 3-polig.

    Ik ga binnenkort wel nadenken over een relaisgebaseerde true-bypass die wordt aangestuurd door de elektronische on/off schakeling die al in het te modificeren pedaal. Hoef ik niet te gaan slopen om er zo'n grote switch in te krijgen. Het nadenken zal voornamelijk zitten in het minimaliseren van het stroomgebruik van het relais.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    515

    Standaard

    Op 2003-02-10 21:30, schreef Dirk_Hendrik:
    Sash,

    Sorry voor de verlaatte reactie. Sorry ook dat ik je niet kan helpen. De enige footswitch die ik heb is 3-polig.

    Ik ga binnenkort wel nadenken over een relaisgebaseerde true-bypass die wordt aangestuurd door de elektronische on/off schakeling die al in het te modificeren pedaal. Hoef ik niet te gaan slopen om er zo'n grote switch in te krijgen. Het nadenken zal voornamelijk zitten in het minimaliseren van het stroomgebruik van het relais.
    De minste stroom vragen de bi-stabiele relais maar die zijn zo duur he. Ben benieuwd naar je oplossing. :smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top