Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 102
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laser
    Fenomenaal
    Spuuglelijk, dat ook
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Ik vind hem prachtig!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Spuuglelijk, dat ook
    Vind je??
    Het is hoogst ongebruikelijk van tekening, maar dit is hout waar kunstwerken van gemaakt worden waarin het hout voor zichzelf kan spreken.
    Hout vind ik op zich al mooi, en dit is hoogst uitzonderlijk. Het wijkt ook totaal af van wat we gewoon zijn.

    Maar over kleuren en smaken... ;-)
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  4. #24

    Standaard prioriteiten stellen?

    Prioriteiten stellen?



    Als ik dit zo'n beetje bij elkaar optel. Gaat deze gitaar waarschijnlijk boven de 6000 euro kosten. Zijn jullie wel helemaal lekker? Picker hier kan je 10 dorpen in afrika een jaar van laten eten. Heeft deze gitaar dan zo'n evenwichtige klank voor jouw speelstijl? Sorry hoor, maar dit moest ik even kwijt.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    346

    Standaard

    Heel interessant om te weten, wat je er in Afrika mee kunt doen.

    Maar als iemand zijn centjes ergens aan wil spenderen is het niet aan een ander om te vertellen waar het nog meer aan had kunnen worden besteed.

    "Eerst de balk uit je eigen oog halen voordat je een ander zijn geld uitgeeft"

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Music

    Beste Eline,


    Dit is een forum waar liefhebbers van gitaren en gitaarmuziek elkaar treffen. Je opmerking met betrekking tot de waarde van een instrument raakt echt kant nog wal. Beetje vreemd ook voor iemand die naast gitaarspelen als hobby paardrijden heeft. Enig idee wat een paard kost en weg eet in een jaar? Om over de dierenarts nog maar te zwijgen.
    Als je dit soort discussies graag wil voeren kun je dat beter doen in off-topic.

    Groet, Hans
    Laatst gewijzigd door --=HANS=--; 28 januari 2008 om 15:16
    Een dikke streep is ook een lijn.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elineschotpoort
    Prioriteiten stellen?



    Als ik dit zo'n beetje bij elkaar optel. Gaat deze gitaar waarschijnlijk boven de 6000 euro kosten. Zijn jullie wel helemaal lekker? Picker hier kan je 10 dorpen in afrika een jaar van laten eten. Heeft deze gitaar dan zo'n evenwichtige klank voor jouw speelstijl? Sorry hoor, maar dit moest ik even kwijt.
    Eline, ik heb je een PM gestuurd.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Enig idee wat een paard kost en weg eet in een jaar? Om over de dierenarts nog maar te zwijgen.
    Pff nou ik wel. En omdat ik het financieel niet trok, heb ik m verkocht. Vervolgens raak ik verknocht aan muziek en sta ik alsnog fulltime rood Vervloekte hobby's. Misschien moet ik maar calvanist worden.




    Vind je??
    Het is hoogst ongebruikelijk van tekening, maar dit is hout waar kunstwerken van gemaakt worden waarin het hout voor zichzelf kan spreken.
    Hout vind ik op zich al mooi, en dit is hoogst uitzonderlijk. Het wijkt ook totaal af van wat we gewoon zijn.

    Maar over kleuren en smaken... ;-)
    Bij kunstwerken kan ik het me voorstellen ja. En misschien is het al anders wanneer je dit in het echt ziet. Maar zo op de foto vind ik het nogal 'cheap' en kitsch eruit zien. Misschien ook omdat men vaker een gelamineerde gitaar treft met een fancy printje, dan een gitaar die van hout gemaakt wordt wat er zo uit ziet.

    Overigens vind ik die eerste dan weer prachtig. Maar een instrument zou ik zowieso niet zo snel om zn uiterlijkheden uitkiezen, al helemaal niet als het gaat om het achterblad.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Eline, ik heb je een PM gestuurd.
    Hallo Eltjo,

    Naar aanleiding van je mail geloof ik dat je ze allemaal erg goed op een rijtje heb. Ik geloof dus ook zeker dat jij wel in staat bent om te zorgen dat het geld in goede handen terecht komt.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elineschotpoort
    Hallo Eltjo,

    Naar aanleiding van je mail geloof ik dat je ze allemaal erg goed op een rijtje heb. Ik geloof dus ook zeker dat jij wel in staat bent om te zorgen dat het geld in goede handen terecht komt.
    ...dat ik ze goed op een rijtje heb? Oei, nu moet je niet direct voorbarige conclusies gaan trekken Eline...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top