Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Ik zoek een prive leraar

    heey ik ben leroy 16 jaar en ik zoek een gitaar leraar die me electrische gitaar kan leren spelen. het liefst in omgeving eindhoven veldhoven. als iemand een tip heeft wil die dat dan aub even doormailen naar leroyborremans@hotmail.com of posten opt forum?

    Alvast bedankt

    Leroy Borremans

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    misschien dan ook even posten in onderdeel muzikanten > lessen
    dan krijg je misschien wat sneller respons

    en bij de weg.. welkom hier
    .........

  3. #3

    Standaard

    Ik zou dan naar www.metalgitaarles.nl gaan dit is de site van mijn gitaarleeraar.
    Noud

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Heb die website ff doorgenomen. Denk meer dat het een man die je liedjes leert is .Niet echt iets waar je heel veel aan hebt, liedjes leer je ook wel via tabs.

    Waar ik altijd veel waarde aan hecht bij mijn gitaarlessen is techniek .Dat is héél belangrijk. en theorie.
    HERRIE.

  5. #5

    Standaard

    Hij geeft ook les in theorie ,maar hij zegt dat het spelen het leukste moet zijn en niet dat je alleen maatr theorie moet leren.
    Noud

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Tuurlijk .Maar door theorie kun je meer. Het is misschien niet altijd leuk ,theorie, maar als je weer iets beheerst kun je het overal ingebruiken, kom je verder, en kun je weer meer. Levert dus veel meer plezier op . + , het leven is geen lolletje. Je middelbare school bijvoorbeeld zou je toch écht ook moeten doen , ook al is het niet leuk . het moet wel
    een gitarist zonder theorie is als een vrouw zonder tetten. Ze kunnen wel iets, maar het is veel minder leuk.
    HERRIE.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    een gitarist zonder theorie is als een vrouw zonder tetten. Ze kunnen wel iets, maar het is veel minder leuk.
    Kijk dat is nou eens sig waardig
    Ik ben lui en wat ben jij??

    Ik haat BrEeZaH

  8. #8

    Standaard

    Onzin. Zonder theorie kan muziek maken hartstikke leuk zijn, hoewel ik het soms wel leuk vind om dingen te verklaren.

    Om in jouw vergelijking te blijven; een vrouw zonder tetten kan een superlekker kontje hebben. Jammer van die tetten maar ik ben meer een kontjes-man dan een tetten-man
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
    Onzin. Zonder theorie kan muziek maken hartstikke leuk zijn, hoewel ik het soms wel leuk vind om dingen te verklaren.

    Om in jouw vergelijking te blijven; een vrouw zonder tetten kan een superlekker kontje hebben. Jammer van die tetten maar ik ben meer een kontjes-man dan een tetten-man
    Ja en wat nou als je helemaal niet weet hoe je met dat kontje om moet gaan? hoe je die chick moet versieren? je kan wel dingen proberen,maar je zit er toch vaker naast, dan als je theorie hebt . Dan weet je wat je aan 't doen bent, in plaats van dat je het gokt
    HERRIE.

  10. #10

    Standaard

    Is er een theorie omtrent vrouwen? Ik dacht dat die wezens onverklaarbaar waren
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top