Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 59 van 59

Discussie: '83 spotlight lp

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard



    Dit is overigens een ander topje dan ik had bedacht voor deze gitaar. Het bleek niet te passen... Hoe moeilijk kan meten zijn..

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Dat stainen maakt de tijgerstreep mooi zichtbaar. Pracht project.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Dat ziet er nu al weer heel mooi uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Echt TOP die top!

  5. #55

    Standaard

    ik vind de stain vet ja alleen de kope en de body vind ik qua kleur niet bij elkaar passen, 2 soorten bruin vloekt een beetje.

    Je kan die minihum ook vervangen met p90 soupbar, kan je daar ok mee expirimenteren
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    De kop wordt nog zwart. Dat vind ik toch mooier. Lekker standaard.
    Ik weet nog niet welke kleur ik uiteindelijk ga gebruiken. Op het moment neig ik erg naar een bourbonburst (zie post #38 maar dan wat donkerder en met zwart plastiek)

    Voorlopig kan ik daar nog 'rustig' over nadenken... Ik zit teveel op het les paul forum om mooie bursts te bekijken.

    Ik ga eerst eens kijken wat ik van die minihums vind. Ik zat ook te denken aan een set SD alnico 2 humbuckers.
    Geen zeepreep in mijn les paultje. In de neckpositie een p90 in humbuckerformaat heb ik echter geen bezwaren tegen.

    Ben wel te spreken over de top. lekker grillig patroon. Dat vind ik mooier dan een strak gematchte vlam.
    Laatst gewijzigd door niekb; 7 maart 2010 om 23:40

  7. #57

    Standaard

    Prachtig dit! Ik herinner me het topic nog van 2 jaar geleden, leuk dat je verder gaat.

    Mijn 2 centjes ivm finish: hele subtiele honey burst, zoals Stijn al voorstelde, maar nog íets lichter. Zeer classy en gaat nooit vervelen.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2003
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    2.309

    Standaard

    Het draadje gaat idd al een tijdje mee.

    Het probleem is dat de body wat beschadigingen heeft opgelopen in de afgelopen tijd. Met name de body heeft al her en der gestaan of gelegen en dat heeft sporen nagelaten. Dat is het nadeel van een zachte houtsoort. Dat moet hertsteld worden. Afhankelijk van hoe zichtbaar of liever onzichtbaar dat gebeurd kan ik bepalen hoe licht de achterkant wordt. Het liefst heb ik de burst en de top in dezelfde tint. Een donkere zijkant en lichte top vind ik niet zo mooi. Ik moet even op zoek naar wat kleinere stukken limba voor reparatiestof.

  9. #59

    Standaard

    Hm, ik snap hoe dat gaat. Eigenlijk moet je een project waar je een tijdje niet aan gaat werken mooi uit de weg leggen, zonder dat er dingen bovenop gelegd of tegenaan gestoten worden. Maar bij mij is dat ook niet zo hoor...
    Tja, in een ideale wereld is elk bouwatelier een paleis (mét bedienden).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top