Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 74 van 74
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Ancient Mariner is het allervetste nummer dat ik een band ooit heb horen spelen. Echt cool dat het nummer helemaal z'n eigen decor had, en die lichten ook meebewogen alsof het een boot was. Dat nummer alleen was voor mij de toegangsprijs al waard.
    Verder was het gewoon een mooie show (ik verwacht ook niet anders van maiden)

    Minpuntjes:
    -Gejank van WT toen we binnenkwamen. Ik heb echt medelijden met de mensen die dat hele concert hebben moeten horen.
    -Bier halen duurde een uur. Drie (of vier) biertenten op 30.000 metalheads... Reken zelf maar uit. Er waren dan weer wel 36 hamburgertenten e.d. De verhouding had imo andersom mogen zijn. Vlak voor Maiden begon werd de sfeer zelfs een beetje grimmig toen ik bij zo'n tent stond te wachten.
    -Ondanks heel lang wachten (we waren iemand kwijt) ontzettende drukte bij de uitgang. Als iedereen gewoon normaal doet is dat geen probleem, maar je hebt altijd van die sukkels die er dan tussendoor gaan wurmen. En dan boos worden als je ze erop aanspreekt...

    De bussen terug waren wel erg goed geregeld! En daarna bleef het nog lang onrustig in Assen

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    480

    Standaard

    Iemand al bootlegs ?

    DVD'tje van de pro-shot is welkom
    Epiphone G400 (met DiMarzio Super Distortion & PAF Pro)
    Fender Highway One Stratocaster (met EMG-SA, EXP, SPC en Schaller tremolo)
    Agile AL3100 met Bare Knuckle Stormy Monday en switchkraft elektronica

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 februari 2003
    Locatie
    Vorst aan de Maas
    Berichten
    472

    Standaard

    Man wat een show! Ik ging er heen met de instelling "geinig, Maiden weer eens een keer zien" Maar ik werd gewoon weggeblazen, al mijn favorieten gespeeld, goed geluid, alles klopte. Zelfs het weer werke mee en later de maansverduistering was bizar tof. Enige minpuntje was inderdaad de biertent, als je een half uur op een plastic bekertje a €2,30 staat te wachten krijg je het gevoel dat je je in een entertainmentconcentratiekamp bevindt, klein smetje op een gave avond.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bins
    Ancient Mariner is het allervetste nummer dat ik een band ooit heb horen spelen. Echt cool dat het nummer helemaal z'n eigen decor had, en die lichten ook meebewogen alsof het een boot was.
    Dikke +1.

    Ben uiteindelijk toch niet geweest helaas.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top