Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    @ van Bill: om dezelfde rede als jij: ik ben ook benieuwd naar hoe dingen er van binnen uitzien. Heeft verder niks met slopen te maken . Het achterpaneel zit met een stuk of 25 schroeven vast (lamme arm!) en ik heb ze weer goed vast gedraaid. Bovendien zit het achterpaneel ook niet vastgelijmd ofso, alleen geklemd. Dus ik ben absoluut niet bang dat er iets gaat rammelen. Het vervelendste zou zijn als er een schroef ofzo in zou vallen, dat je die hoort trillen. Maar hij zit inmiddels weer netjes terug in elkaar en van trillen is (gelukkig) geen sprake
    Niet alles gaat meteen kapot als je het uit elkaar haalt (mits je het ook weer in elkaar zet, geldt niet voor iPods/Phone/chips in je computer/de meeste computerbeeldschermen en meer van dat soort zaken.. doe dat NIET )
    Laatst gewijzigd door vidar; 23 januari 2008 om 23:58 Reden: beetje vaak 'ook' achter elkaar gebruikt :)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    Mountains on Zoom
    Berichten
    537

    Standaard

    Nha, die angst dat ik iets uit elkaar haal en dat het daarna niet meer zo best zeg maar functioneer is in mijn geval gegrond...

    Dus daarom heb ik altijd het principe, "if it ain't broken, don't try to fix it", (sorrie voor het engelands), of beter, "- look inside it..."...

    Zo heb ik hier en daar op mijn Telecrapper tijdens het modificeren wat schroefjes dolgedraaid, onder het motto, "vast is niet vast genoeg"

    Beetje aan prutsen met je spullen blijft leuk hé?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2007
    Locatie
    Mountains on Zoom
    Berichten
    537

    Standaard

    Maar goed, ik heb de twee beruchte linker handen, vandaar...

  4. #14

    Standaard

    haha.. ik heb wat familie die het aloude gezegde 'vast is vast' er aardig in hebben gehamerd, dus die fout bega ik niet (meer ) Maar ik herken absoluut wat je zegt. Heb ook weleens wat gesloopt tijdens dit soort acties. Maar gelukkig is dat al lang niet meer gebeurt (heb er van geleerd ) en kan ik aardig met mn handen overweg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top