Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Elementen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2003
    Locatie
    Hillegom
    Berichten
    16

    Standaard

    Weet iemand waar ik losse Gibson humbuckers voor op een explorer kan kopen en hoe duur ze ongeveer zijn?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Volgens mij kan bijna elke goeie gitaarzaak ze bestellen, en ik denk dat ze zo'n 130 euro per stuk kosten, zijn best prijzig.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    HEt hangt er vanafn, je hebt goedkope en dure elementen, en het rare is dat er ook nog heeel veel verschillende humbuckers zijn met allemaal een andeere toon.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Hij heeft het al over Gibson humbuckers.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Op 2003-02-07 19:31, schreef BLOK182:
    Hij heeft het al over Gibson humbuckers.
    die zijn niet zo heel. erg goed, en daar zijn ook nog verschillended modellen van...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Die hot ceramics die in de LP classic en in die gothics enzo zitten schijnen toch behoorlijk de bom te zijn.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Volgens mij kan je ze bij stewmac.com bestellen, of als je zin nederland wil bestellen, bij voxhumana of texas en tweed.

  8. #8

    Standaard

    als je verstandig ben vergeet je die gibson elementen en ga je voor de esp 81/85 elementen dat zijn actieve elementen die ook in de les paul van zakk fucking wylde zitten echt helle srakke sound wel heel prijzig maar ja dan heb je ook wat

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: V-Twin op 2003-02-10 09:06 ]</font>

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Die tip van kijk verder dan je neus lang is en dus verder dan die gibsons vond ik zeer logisch (al ging ik er eigenlijk vanuit dat hij ze in een gitaar had gehoord).

    Maar actief is weer een heel ander wereldje en zeker de moeite waard om een keer een kijkje in te nemen. Maar juist als je van 't geluid van die originele gibsons houdt, lijkt actief me NIET direct de weg.

  10. #10

    Standaard

    daar heb je gelijk in pimmetje maarja er zijn zoveel goeie elementen het is maar net wat je er mee wil bereiken toch

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: V-Twin op 2003-02-10 11:42 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top