Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    vraagje Beginnen met een rack?

    Hello

    Ik speel nu al een paar jaartjes vrolijk gitaar. En ben er serieus over na aan het denken om een rack te gaan opbouwen.

    Waar moet ik op letten, wat heb ik nodig en waar zouden jullie mee beginnen.

    Groeten
    Half of the people in the world are below average

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Syradodo
    Hello

    Ik speel nu al een paar jaartjes vrolijk gitaar. En ben er serieus over na aan het denken om een rack te gaan opbouwen.

    Waar moet ik op letten, wat heb ik nodig en waar zouden jullie mee beginnen.

    Groeten
    Begin simpel
    Preamp + poweramp, en misschien een effectunit ertussen.

    Zoek veel tweede-hands, bespaart je een hoop geld.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Niet om je te ontmoedigen, maar waarom wil je precies een rack? Een top met cab is vele male eenvoudiger (en goedkoper )
    Voor mij, komt altijd een ander.

  4. #4

    Standaard

    Sorry Kaïn, maar in "moderne versterkers" wordt zeker zo fanatiek achter tone aangejaagd als in Rack. Een rack is ingewikkelder, maar een top + kast is echt niet eenvoudiger !

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
    Sorry Kaïn, maar in "moderne versterkers" wordt zeker zo fanatiek achter tone aangejaagd als in Rack. Een rack is ingewikkelder, maar een top + kast is echt niet eenvoudiger !