Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 t/m 192 van 192
  1. #191
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasHoechste
    Nee, in dit geval is het gewoon een slechte aankoop van jou geweest, maar is er met het product zelf niets mis, wanneer je de gitaar dan in de winkel koopt dan wordt je geacht te weten wat je in huis haalt omdat je het product al hebt kunnen zien en in jouw geval, kunnen testen.

    Overigens als ze in die winkel niet de gitaar hebben die jij wilt, maar je weet wel welke gitaar je wilt, kun je die natuurlijk altijd via de winkel bestellen en betalen met de tegoedbon.
    Klopt ik ben ook een eigenwijze hond, en ging voor het uiterlijk, dacht dat het wel goed zou zitten, heb er genoeg van geleerd iig.

    Over dat bestellen, dan kun je natuurlijk weer dezelfde fout maken, en daar heb ik geen zin in.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  2. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
    Klopt ik ben ook een eigenwijze hond, en ging voor het uiterlijk, dacht dat het wel goed zou zitten, heb er genoeg van geleerd iig.

    Over dat bestellen, dan kun je natuurlijk weer dezelfde fout maken, en daar heb ik geen zin in.
    in een andere winkel testen en kijken welke je wilt. Desnoods doe je een blindoek om

    en als je nou een goedkopere gitaar koopt zeg van 700 euro dan krijg je het verschil cash terug, dan breng je die gitaar weer terug koop je er een van 600 euro etc. totdat je uiteindelijk een setje snaren hebt gekocht en de rest van je geld weer op de bank

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top