Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43
  1. #1

    Standaard Classic 60s Gay Strat

    Mijn nieuwste aanwinst!
    een Classic Series 60s strat uit 99 in SHELL PINK!!
    een van de beste MIM's die ik ooit heb gezien, en de hals voelt heerlijk. hij heeft een echte pure strat tone, nog meer dan mijn USA 62 RI!
    Mooie getinte nek, mint groene pg, aged knobs...Maar tja... hij is ROZE!!
    nog geen idee wat ik ermee ga doen.. strippen of zo houden

    een tone knob and de trem pook mist, maar dat is niet zo'n probleem om te vervangen.. niets is beter dan de witte die er nu op zit. behalve de beschadiging aan de bovenkant is ie verder perfect!




    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  2. #2

    Standaard

    de kleur is in het echt niet zo knal roze als op de foto's trouwens, het is een echte vintage 60s roze..
    en ja ik weet het, de hoge e mist.. ik ga hem toch eerst uitelkaar halen, dus nutteloos om daar een snaar aan te verknallen.
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Music

    Mooi Stratje, Schatje


    Even serieus: mooi ding! Ik maar denken dat jullie in de VS geen MIM's kopen...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Echte mannen spelen op roze gitaren!


    Mooi ding.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    idd, pink is fantastisch. tony joe white speelt wel es op zo'n roze, and he's an übermale In metal is het mss niet echt dat maar in roots en blues: spot on!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Roze is cool, kijk maar naar die gitarist van Twisted Sister ( Jay Jay ?) : die heeft zelfs zijn eigen roze Les Paul
    Mooie gitaar man, alleen jammer van die ene knalwitte tonecontrol (of ligt dat aan de foto). Nuja, GG kan je mss wel tips geven om die eventueel wat te "agen"
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  7. #7
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Lekker foute kleur
    Gezocht: Ibanez DE7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Fakking vet! Beter strip je 'm niet.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2006
    Locatie
    Bocholt
    Berichten
    402

    Standaard

    Ik heb ook een tijdje zitten gassen op zo een shell pink strat. Maar dan uiteindelijk toch niet gekocht. Maar nu dat ik de jouwe zie krijg ik toch weer zin om zo een plank te kopen.
    Mooi! have fun
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Ok helm op en rennen naar de schuilkelder, nu krijg je toch een lading stront over je heen!
    Gezocht: (boss) Tr2 of andere leuke tremelo

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    rock and roll!!
    Rock on amigos!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top