Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    A mooi een princess, Zijn altijd mooie basjes om te zien. Vind eignelijk de meeste egmond bassen wel lekker klinken en spelen. Vooral bij de bassen is de hals vaak nog wel aftestellen of in ieder geval bespeelbaar te maken. Heb wat dat betreft spijt dat ik een paar jaar terug al mijn egmonds heb verkocht, had toendertijd de bassen eigenlijk moeten bewaren. Zat ook een mooie princess bij, een rambler en en les paul ook dacht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #22

    Standaard egmond tornado

    Ik heb ook al 30 jaar deze egmond tornado (gelukkig wel met een rechte hals)
    Zijn deze alleen maar in wit gemaakt? en wat zijn ze in goede staat ongeveer waard? Hij speelt als een trein!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    mij ntwee tornadoes hebben ook allebei een rechte hals. Eentje staat alleen net niet in lijn met de brug. Ik heb twee verschillende uitvoeringen. Zijn beide uitgerust met anders pups. Wat opzich neit zo heel gek is bij egmond en een bas heeft een iets dikker body.

    De waarde weet ik niet, de markt is nu erg moeilijk en de grootste hype is er wel af bij egmond. Ik heb in totaal iets van 175 betaald voor de twee. Ik koop zelf geen egmond bas boven de 125. Heb gee nflauw idee wat zo'n bas waard is, heb er wel aan gedacht een van de 2 te koop te zetten. Maar ja welke moet je dan wegdoen?

    Ze zijn idd alleen in het wit gemaakt en alleen in 1970. Je komt ze niet zo heel vaak tegen. Heb je een foto van die van jouw.

    De bas staat hier in de catalogus uit 1970 van egmond:





    Mijn overige egmond folders staan hier geupload:
    http://s224.photobucket.com/albums/d...kunst/Folders/

    Heb wel geduld! want het zijn redelijk wat bestanden. Ik was aan het denken om een apart topic aan te maken over die folders, misschien dat meer mensen intesse hebben. Of andere folders hebben die ze eventueel zouden willen inscannen. Zou ik die erbij kunnen zetten om zo een completer beeld te krijgen van egmond brochures etc.

    Folder materiaal trouwens van famos-venlonie staat hier:
    http://s224.photobucket.com/albums/d...amos-venlonia/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top