Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovers
    Wat is wijzheid? Zelf zit ik al te denken aan een Boss BR 1200 of een Yamaha AW1600 (maar deze schijnt niet zo gebruikersvriendelijk te zijn, of heb ik dat mis?).

    Wie heeft ervaring en kan me op weg helpen?
    Hey Jovers,

    Ik heb zelf met 't zelfde probleem geworsteld. Ik heb de aw1600 aangeschaft. Het is idd geen eenvoudig apparaat als je weinig opname ervaring hebt. Daarentegen biedt de AW zo ongeloofelijk veel mogelijkheden dat je absoluut 'n tijd vooruit kunt. De 'leercurve' met de AW levert je zoveel waardevolle kennis op, dat je daarna met ieder ander apparaat uit de voeten zou moeten kunnen. De techniek van de AW is erg gebasseerd op 'n professionele opnameomgeving. Daarnaast is de AW ook goed te gebruiken in combinatie met een PC systeem, dus het kan de basis vormen van je studio.

    Mazzel

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    sevenum
    Berichten
    22

    Standaard Mics

    Hoi, allereerst dank voor alle hulp etc. Na lang wikken en wegen, praten, lezen enz heb ik uiteindelijk een Studio Projects C3 gekocht. Ik heb er al een aantal opnamens mee gemaakt en moet zeggen dat hij me uitstekend bevalt. Daarnaast heb ik vrij recent goedkoop een Röde NT 1000 kunnen kopen. Deze gebruik ik voornamelijk voor zang en ook die bevalt prima. Maar de SP is vooral voor opnames van akoestische gitaar geweldig, maar ook voor zang meer dan uitstekend. Een echte aanrader. De Röde is voor mij eigenlijk extra luxe, maar eigenlijk overbodig, omdat de SP alles voortreffelijk weergeeft wat ik wil.
    Groet, John.
    Laatst gewijzigd door Jovers; 24 juni 2008 om 20:13

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top