Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Welke data kan jij NIET!!! (meerdere opties mogelijk)

Aantal stemmers
5. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Zondag 25 mei

    3 60,00%
  • Zondag 15 Juni

    3 60,00%
  • Zondag 22 Juni

    4 80,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 82
  1. #1

    Thumbs up Akoestische meeting 15 Juni Apeldoorn

    Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Bump!

    nav het topic over Thomas Leeb weer eens bij de SamSam langs geweest. Het zaaltje is inmiddels af, en lijkt ideaal voor zo'n meeting. Lokatie artcafé SamSam in Apeldoorn.

    Zondag 15 Juni is nu vastgezet bij artcafé SamSam in Apeldoorn. Opzet denk ik vergelijkbaar als vorige keer, een daggedeelte met avondconcert door Eltjo en mezelf. Misschien kunnen we Arnaldo er ook weer bij vragen...

    Lijstje copy & paste en aanvullen
    Laatst gewijzigd door Harald; 17 maart 2008 om 14:54

  2. #2

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.
    lijkt me wel leuk, ik woon in elburg... lekker dichtbij apeldoorn...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Zie dat de belgen iets op 16 februari hebben gepland. Wordt het voor de Hollanders alweer tijd voor een nieuwe meeting? Dacht dan bv. aan Maart of Mei (April hebben we Acoustic Strings al) Bij voldoende animo wil ik het wel weer in Apeldoorn regelen als het bij Sam Sam kan (lijkt me geen probleem) maar misschien zijn er mensen die het ergens anders willen oppakken.
    Als Apeldoorner zal ik er wederom bij zijn (als toeschouwer). Leuk!
    Ben ook best bereid te reizen als het een andere lokatie zou worden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Lijkt me leuk! Alleen ben ik eraan gewend geraakt dat meetingen altijd op dagen worden gehouden dat ik echt niet kan
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Lijkt me leuk! Alleen ben ik eraan gewend geraakt dat meetingen altijd op dagen worden gehouden dat ik echt niet kan
    ja, same here. dit keer hoop ik wel te komen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  6. #6

    Standaard

    Mooi, al wat reacties. Ik wacht nog even met een voorstel voor een datum. Misschien is er ook nog wel iemand die een alternatieve datum weet. Kreeg er net weer een gig in Maart bij, neig nu zelf meer naar Mei. Dan is er ook het langste tijd om agendas vrij te houden.

  7. #7

    Standaard Weer een meeting !

    Hallo Harald,

    Als je de datum een beetje handig kiest kom ik ook wel weer..... maar alleen luisteren,
    kijken, en eventueel ook weer fotos maken Optreden zie ik (nog steeds) niet zitten, maar
    als er iets richting een sessie of workshop o.i.d. op het programma kan doe ik mee. Dat was
    de vorige keer vooraf wel genoemd (sessie) - maar behalve wat vluchtige deuntjes aan tafel
    is er toen eigenlijk niets gebeurd Jammer, gemiste kans. En nu Hans K gebanned is
    zal hij wel helemaal niet meer komen - vond hij het nou de vorige keer te "electrisch", en is
    hij daarom niet teruggekomen ?

    BTW ik vond Apeldoorn wel een goed bereikbare locatie - mag van mij wel weer daar !

    Greetz,

    Han.
    --
    dadgad (and other open tunings).

  8. #8

    Standaard

    Workshop is iets anders dan een sessie, maar misschien best een idee. Zat al in die richting te denken voor een andere event, samen met wat andere gitaristen. Als daar animo voor is, wat zouden mensen dan in een workshop willen zien?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Thumbs up

    Mooi initiatief Harald ( zei de Belg, ALS die nog bestaan!!!! ).

    Waarom de bijeenkomst vooraf een naam geven? Waarom het niet open laten en op dat moment zelf laten groeien wat uit de groep komt? Ik verkies momenteel dat laatste in Zoutleeuw. Komt daar uit dat verscheidene mensen een bepaalde activiteit verkiezen, dan kan dat vooralsnog op een later tijdstip georganiseerd worden.

    Apeldoorn is wat ver van bij me thuis ( 216 km) anders zou ik zeker eens binnenwippen.
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  10. #10

    Standaard

    Ik speel voornamelijk elektriek maar ben sinds een paar maanden diep in de klankkast gedoken . Erg verslavend. Qua niveau kan ik me in de verste verte niet meten met een ervaren fingerpicker, maar als het lijkt me leuk om de komen kijken en misschien een bescheiden moppie te spelen.
    Shut up 'n play yer git'r.


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top