Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    Mortsel, Belgie
    Berichten
    792

    Standaard Suggestie goedkope poweramp?

    Ik wil voor de lol een rack maken. Wat ik al heb is een Behringer V-amp pro en een TC-Electronic M300 en een 2x12cab (16 ohm). Nu ben ik op zoek naar een poweramp. Heeft iemand een suggestie. Ik heb geen nood aan buizen, transistor is meer dan goed genoeg. Het rack is gewoon voor thuis gebruik.

  2. #2

    Standaard

    Occasion Peavey Classic 50/50

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2006
    Locatie
    Boxtel, Brabant
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Mesa 50/50 ? Niet heel duur, en rete goed!
    Voor mij, komt altijd een ander.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Als het toch transistor en voor thuis is, moet je even op marktplaats (Versterkers | Monitor, Keyboard, PA) kijken. Daar worden bij de vleet Behringer Europower amps aangeboden, sommige modellen zijn gekopieerd van QSC. De A-(reference)serie is gekopieerd van Alesis. Yamaha P-series zijn prima eindtrappen, Crown XLS-serie ook goed en betaalbaar en Mackie M-serie zijn ook beesten.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Tja ik weet niet wat jij goedkoop vindt maar er staat op het moment een hughes and kettner vs250 2 keer watt watt buizeneindtrap op marktplaats.
    Hoogste bog is 250 euro.
    Heb er zelf ook 1 en het is een dijk van een versterker met voor een eindversterker redelijk wat mogelijkheden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    Mortsel, Belgie
    Berichten
    792

    Standaard

    Bedankt voor de reacties nu weet ik waar ik naar moet zoeken. tweedehands is geen probleem, 250 euro is zowat mijn max limiet.

  7. #7

    Standaard

    Voor veel minder dan 250 kun je ook een Marshall Valvestate eindtrap kopen, of een Rocktron Velocity 120 of Velocity 100. Werkt ook prima!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    Mortsel, Belgie
    Berichten
    792

    Standaard

    Iemand een linkje naar die Marshall Valvestate? Ik kan ze op de Marshall website niet vinden...

  9. #9

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Volgens mij heeft Nocki (of was het Nockl) al een tijdje een valvestate te koop. 2x 80 Watt. Niks mis mee! Volgens mij kun je die voor wel minder dan 200 euro krijgen.

    Wel bijzonder dat mensen hier een Mesa Boogie 50/50 voorstellen. Dat lijkt me niet echt in lijn van wat er gevraagd wordt. Voor zo'n ding betaal je ook al snel 600 euro.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top