Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Hoe zijn je ervaringen met Eden ?Past het allemaal direct ?

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
    Hoe zijn je ervaringen met Eden ?Past het allemaal direct ?
    Dank voor alle reacties!

    Ik heb alleen maar goede ervaringen tot nu toe met het spul van Eden. De allparts hals van het eerste project paste prima in de body (zei het dat er een mm ruimte is) maar de routing van de body was wel goed.

    De eden hals en edenbody van het tweede project paste minder goed op elkaar, dat wil zeggen dit keer onstond er een kleine opening aan de zij-onderkant van de hals, maar de slagplaat valt hieroverheen en het levert geen intonatieproblemen of wat dan ook op.

    Beide bodies klinken heel goed mede door de dunne clellulose lak. De eerste body (de zwarte) was 3 of 4 delig dus alleen geschikt om dekkend te lakken. De tweede body was een custom order (dus ook duurder dan de eden bodies op ebay) maar was mooi 2 delig met een goede flame maple fineer top.

    Prijs/kwaliteitverhouding vind ik bij Eden dus uitstekend.
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
    mooie gieters!! De zwart witte is ook mijn favo. Mooie top, staat mooi bij een fender zeg! En de hardware kleuren pearloid slagplaat etc. passen goed bij elkaar. Die roodzwarte mag er ook wel wezen :P Wat doen eigelijk de 3 schakelaars?
    Met die drie schakelaars kun je ieder element afzonderlijk in fase, uit of uit fase zetten en alle mogelijke combinaties daarvan.
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Mooi , ik denk dat ik eens aan een tele thinline project ga beginnen.

  5. #15

    Standaard

    De eerste is mooi,maar de 2de is PRACHTIG .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top