Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard Podiumcafé in Vlaardingen gezocht OID

    Voor het organiseren van een avondje met 3 bands voor een stichting in Vlaardingen zoeken we iets van een leuk podiumcafe waar we deze avond kunnen houden. Maar nu ben ik zelf niet bekend met deze dingen in Vlaardingen dus als iemand eentip heeft waar we zeker eens goed kunnen kijken.

    Het is voor een alternatieve jongeren stichting dus iets wat een beetje gangbaar is voor dat publiek.

    Hopelijk kan iemand helpen

    Heb al naar podia's gezoch dan vind je vooral cafés maar dan weet je natuurljik niet wa voor soort iets het is.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.579

    Standaard

    Tip: ga niet naar de Pittstop. Dooie kuttent met minstens zo dood publiek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Tip: ga niet naar de Pittstop. Dooie kuttent met minstens zo dood publiek.
    Hehe okee

    Hoorde dat de Oude Stoep wel leuk is. Iemand daar ervaring mee?

  4. #4
    Dude
    Guest

    Standaard

    ouwe stoep is lastig binnen komen, vroeger was het een 30ers tent maar sinds ze verbouwd hebben en er een dj staat is dr alleen maar jong volk. ik kwam er graag maar de laatste tijd niet meer.

    probeer de grauwe hengst in schiedam, er zit in vlaardingen ook een tentje in de ruiterstraat, kan effe niet op de naam komen, ierse pub in vlaardingen staan ook regelmatig bands, de steeg is helemaal worth the shot, doen vaak dat soort dingen en naast vox humana in vld zit ook een leuke kroeg waar regelmatig bands spelen, kan aleen effe niet op de naam komen, google maar effe op straatnaam


    ciaoo

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Café De Waal is dat.
    Het hangt ervan af hoe 'alternatief' je het wil, meestal staan daar juist breed toegankelijke bands. Zoek je trouwens een tent die er geen kosten aan verbindt dat je ze afhuurt, of wil je ze niet afhuren maar gewoon iedereen toelaten ?
    Persoonlijk denk ik dat Graauwe Hengst in Schiedam een beter idee is, maar als het per se in Vlaardingen moet zijn: afhankelijk van bovenstaande eisen...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Bedankt ik zal even rondkijken bij die zaken.
    Graauwe Hengst was inderdaad ook onze eerste optie maar die organisatie wilde het per se in vlaardingen houden ivm hun sponsor en omdat ze daar gevestigd zijn dus dat ging helaas niet op.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Het hoeft niet helemaal afgehuurd te worden het is gewoon toegankelijk voor eidereen dus iets ind e richting van een kroeg is helemaal goed.

    De pub is toch meestal meer iets voor coverbands ook lijkt me...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top