Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Hey, dat geldt ook voor mijn Boston!

    Bij mijn reactie net ging ik er trouwens van uit dat het "kliksysteem" zijn werk niet doet, en dat de twee onderdelen van de straplock wel goed vastzitten aan de gitaar resp. strap.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Belgie/Bristol (UK)
    Berichten
    511

    Standaard

    Bedankt.
    Het was dus de band met dat dingetje dat wegvloog.
    Maareuhm, is vijzen zo'n vreemd woord?
    Ik ga gewoon zorgen dat het kommetje zekers naar beneden is gericht. Daarnet ging het probleemloos.
    En aangezien godin standaard straplocks van schaller op de gitaar zet ging ik niet direct een ander merk er op zetten he.

  3. #13
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    ...Let daarbij op dat je het kommetje NAAR BENEDEN hebt gericht, zodat je gitaar in de kommetjes hangt. Op die manier kan het niet misgaan, ook niet als het veertje misschien niet altijd even soepel werkt.

    Wat Kim zegt... Kommetje zo draaien dat je gitaar er IN hangt en er niet AAN hangt en de moer stevig vastdraaien zodat dat kommetje geen kant op kan. Kan niet mis gaan.. nooit...

    edit: Als t nog niet lukt... doe je wat fout. En nee... vijzen kennen we hier niet nee. lol..

    Roy.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hesse
    Bedankt.
    Het was dus de band met dat dingetje dat wegvloog.
    Maareuhm, is vijzen zo'n vreemd woord?
    Ik ga gewoon zorgen dat het kommetje zekers naar beneden is gericht. Daarnet ging het probleemloos.
    En aangezien godin standaard straplocks van schaller op de gitaar zet ging ik niet direct een ander merk er op zetten he.
    Toch is het vreemd dat ie dan losschiet, steekt je pen wel voldoende uit? Of past het lock gedeelte misschien niet goed op de bus?

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Toch is het vreemd dat ie dan losschiet, steekt je pen wel voldoende uit? Of past het lock gedeelte misschien niet goed op de bus?
    Als dat kommetje goed hangt maakt het niet eens uit of t pennetje wel goed uitsteekt... Dan nog blijft t goed hangen!

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
    Als dat kommetje goed hangt maakt het niet eens uit of t pennetje wel goed uitsteekt... Dan nog blijft t goed hangen!
    Nou ja.. dat is wel zo, maar het gaat erom dat het systeem niet goed functioneert, dan wil je toch weten waardoor dat komt en hoe je het oplost? Dat je dan maar die kom andersom hangt is eigenlijk een noodoplossing..

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
    Wat Kim zegt... Kommetje zo draaien dat je gitaar er IN hangt en er niet AAN hangt en de moer stevig vastdraaien zodat dat kommetje geen kant op kan. Kan niet mis gaan.. nooit...

    edit: Als t nog niet lukt... doe je wat fout. En nee... vijzen kennen we hier niet nee. lol..

    Roy.
    Bij mij is het zodanig versleten dat hij er echt in moet hangen. Anders valt ie uit de lock.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    ...Dat je dan maar die kom andersom hangt is eigenlijk een noodoplossing..
    Nou nee, dat 'kommetje' is nou juist je ophanging en de pin is de extra zekering. Samen kan het niet mis, tenzij je de schroef uit het hout trekt en dan heb je gaffa-tape nodig

    Bouke
    *Blues; de mooiste cliche's ter wereld! *
    *Bandsite: www.lbbb.nl *
    *Facebook: http://www.facebook.com/pages/Low-Bu...75959775756438 *

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    Brunssum
    Berichten
    138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bouke
    Nou nee, dat 'kommetje' is nou juist je ophanging en de pin is de extra zekering. Samen kan het niet mis, tenzij je de schroef uit het hout trekt en dan heb je gaffa-tape nodig

    Bouke
    Nee, dan prop je luciferhoutjes in het gat en schroeft de schroef er weer terug in.
    QRoy, niet GRoy :P

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Nou ja.. dat is wel zo, maar het gaat erom dat het systeem niet goed functioneert, dan wil je toch weten waardoor dat komt en hoe je het oplost? Dat je dan maar die kom andersom hangt is eigenlijk een noodoplossing..
    Je doet toch altijd die kommetjes naar beneden? Je laat het toch niet afhangen van een pinnetje die in je houdertje zit? Wat Bouke zegt, dat kommetje IS de ophanging, het pinnetje zorgt er alleen maar voor dat ie er niet zomaar uitschiet als je je gitaar optilt, om wat voor reden dan ook. Het is zo goed bedacht, hoe kun je hem dan verkeerd om aan je strap zetten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top