Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1
    Ik gok dat de advertentie heel snel verdwijnt en hij het over een paar weken nog eens probeert.
    Nu een uurtje later, en de ad is weg.

  2. #32
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Tis nu net half twee en ik kan de ad nog gewoon vinden hoor G.G.

    Als je goed kijkt zie je dat er ook geen binding over de fretten loopt bij deze "Les Paul." En eerlijk gezegd geloof ook ik helemaal niks van het dronken gekocht verhaal.

    Grt Roy

  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
    Tis nu net half twee en ik kan de ad nog gewoon vinden hoor G.G.

    Als je goed kijkt zie je dat er ook geen binding over de fretten loopt bij deze "Les Paul." En eerlijk gezegd geloof ook ik helemaal niks van het dronken gekocht verhaal.

    Grt Roy
    Vreemd, net kreeg ik de homepage, en nu zie ik hem wel via de link in post 1. Ga ff een bod plaatsen.

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat uit de ad:

    "ik weet niet of ie echt is maar ik denk t wel wegens serie nummer dat klopt ".


    Tuurlijk, geloof je het zelf. Het nummer is het meest simpele om na te maken.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Ik kan maar niet snappen hoe iemand in de kroeg 1400 euro aan een gitaar kan uitgeven, ook al is hij dronken. En zijn er geen mensen die hem van zoiets tegenhouden?

    Hoe dan ook, ik begrijp niet waarom de neppe gitaren niet goed gefaked worden. Er bestaan nu een hele tijd talloze sites waar die nepperds met echten vergeleken worden, hoezo gaan ze dan niet alles 100% faken? Een verkeerd onderdeel erop, logo niet onder de goede hoek, puntje verkeerd...

    Niet dat ik iets wil aansporen, maar ik vind het gewoon heel vreemd...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
    Ik kan maar niet snappen hoe iemand in de kroeg 1400 euro aan een gitaar kan uitgeven, ook al is hij dronken. En zijn er geen mensen die hem van zoiets tegenhouden?

    Hoe dan ook, ik begrijp niet waarom de neppe gitaren niet goed gefaked worden. Er bestaan nu een hele tijd talloze sites waar die nepperds met echten vergeleken worden, hoezo gaan ze dan niet alles 100% faken? Een verkeerd onderdeel erop, logo niet onder de goede hoek, puntje verkeerd...

    Niet dat ik iets wil aansporen, maar ik vind het gewoon heel vreemd...
    Zoals ze nu gefaked worden is het natuurlijk goedkoper dan deze gitaren tot in de puntjes na te maken. Bovendien worden ze blijkbaar toch verkocht want ik zie ze steeds vaker op marktplaats verschijnen.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    gisteravond geoefend, pijn in mijn vingers nu, die tikten spontaan een bod van 11.000

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    gisteravond geoefend, pijn in mijn vingers nu, die tikten spontaan een bod van 11.000
    ja, en mijn bod van €1100, met de tekst "Waarschijnlijk nep!!!" heeft hij moedwillig verwijderd.

  9. #39
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Het is nu wel weer duidelijk. Verder praten kan in het betreffende sticky-topic bovenaan of in Off-topic.

    Vragen? -> PM!
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top