Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: fender princeton

  1. #1

    Standaard

    hai; ik kan een fender princeton 112 kopen (tweedehands) 65 watt. zijn er dingen waar ik speciaal moet opletten. ik ken die types niet zo goed. Hij is naar zeggen volledig nagechekt.
    thanks

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Dat zijn leuke versterkers, klinken erg goed voor transistor versterkers. Kijk gewoon of hij er goed uit ziet, niet te afgeragd en kijk of hij goed klinkt. Draai even aan alle knoppen om te kijken of ze niet kraken en probeer als het kan op een hoog volume op de versterker te spelen. Stel dat er een probleem is dan komt het er op hoog volume vaak uit. Verder valt er aan transistor bakken niet veel te checken. Veel succes,
    Steven

  3. #3

    Standaard

    bedankt voor de nuttige informatie stevie. ik weet waar me aan houden nu

  4. #4

    Standaard

    Hallo allemaal ik ben nieuw hier. Ik heb zelf ook een oude fender princeton 112 plus staan, die ik gekocht heb toen ik op mijn 16e ofzo gitaar ging spelen. Het beestje is dan ook uit 1996. Nu speel ik sinds een jaartje weer redelijk wat gitaar en ik wil eigenlijk een nieuwe wat betere en breder inzetbare versterker kopen (daarover zal ik nog een post plaatsen, zelf denk ik op het moment aan een line 6 spire valve, maar ik begreep dat deze hier niet op veel populariteit kan rekenen).

    Maar 2 versterkers is mij wat veel dus ik denk erover om die oude transistor bak weg te doen, maar alleen als hij nog wat waard is. Anders laat ik hem staan voor als ik thuis ooit een jam sessie organiseer ofzo.

    Is er nog wat geld te krijgen voor dat ding of verspil ik mijn tijd? Hij werkt nog volledig.

  5. #5

    Standaard

    @dashoechste

    ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door princetonzoeker Bekijk bericht
    @dashoechste

    ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..
    Welkom op het forum!

    De post waarop je reageert is 1,5 jaar oud en alles daarboven stamt uit 2001... Ik vermoed dat je geen reactie gaat krijgen ...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door princetonzoeker Bekijk bericht
    @dashoechste

    ik zoek al een tijdje naar zo'n ding ^^ wil em wel van je kopen, als ie inderdaad nog volledig intact is. dan moet ik wel ff weten waar je ongeveer woont, dan kijk ik of dat haalbaar is..
    heb er nog ene staan, wat is je max prijs?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johny Bekijk bericht
    heb er nog ene staan, wat is je max prijs?
    Doe dat eens via PM jongens... Allemaal topicvervuiling...

  9. #9

    Standaard

    Dit is wel mooi hoor, ik ben op veel forums geweest maar een bump van 8 jaar is mij nieuw!

    Het grappige is, dat ik nu precies met dezelfde vraag zit, is die Princeton wel een leuk bakkie? Zou je ermee kunnen optreden?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top