Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Locatie
    Lommel (België)
    Berichten
    77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Waarom dan zo'n dure trem? Ze zijn er veel goedkoper. als het alleen gaat om het uiterlijk... Een deusy of bigsby trem op een epi is dan net zoiets als champagne in een plastic bekertje...
    Wil je nu zeggen dat een epi geen goede gitaar is? Het is best een goede gitaar voor het geld. Het enige wat er mis mee was, waren de potmeters, maar die heb ik vervangen..

    En daarbij, het is niet alleen om het uiterlijk, als je het tegoei gelezen zou hebben, dan zou het wel weten..
    Je gaat toch ook geen gitaar lelijk maken door er een lelijke tremolo op te zetten? Dan kan je toch beter een iets duurdere tremolo kopen, die in kwaliteit beter is dan een goedkopere van zijn soort of dan een lelijke, maar even goede? Toch?

    Mvg

  2. #12

    Standaard

    Hm.. ik vind zo'n les trem wel interessant voor op m'n Les paul, maar dan in het goud natuurlijk. Hij bevalt jou goed Nocki? Of zijn er nog nadelen ten opzichte van een bigsby achtige?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2006
    Locatie
    volendam
    Berichten
    945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Waarom dan zo'n dure trem? Ze zijn er veel goedkoper. als het alleen gaat om het uiterlijk... Een deusy of bigsby trem op een epi is dan net zoiets als champagne in een plastic bekertje...
    die deusenberg(bigsby) is anders maar 9 eurootjes duurder als die les trem die je aanprijst in het goud.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Waarom dan zo'n dure trem? Ze zijn er veel goedkoper. als het alleen gaat om het uiterlijk... Een deusy of bigsby trem op een epi is dan net zoiets als champagne in een plastic bekertje...
    Ik heb zowel een bigsby op m'n fender USA telecaster als op m'n koreaanse epiphone dot, en ik moet zeggen, "het maakt de champagne alleen maar beter hoor": een bigsby is zoieso al een hele toevoeging aan je klankmogelijkheden, al is het op een goedkope squier affinity, een epiphone Les Paul of een Fender Custom Shop.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top