Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: klungel

  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketman
    Ik heb ook zo'n vrouw gehad. 13 jaar lang. In het begin vond ze het wel leuk dat ik gitaar speelde maar na een hele korte tijd zei ze iedere keer als ik een gitaar aanraakte "ga je nu alweer gitaar spelen?".

    Dat heb ik jarenlang volgehouden, ik heb zelfs enkele jaren totaal geen gitaar meer gespeeld.

    Achteraf neem ik het mezelf heel erg kwalijk dat ik dit zolang heb getolereerd.

    Same here... 10 jaar lang.
    In t begin was t interessant inderdaad, maar later was het geluid van een onversterkte electrische gitaar al te irritant en zat ik dus hele avonden boven alleen. Niet erg leuk..

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Je kunt misschien spelen met een stukje spons onder de snaren, vlak voor de brug? Dat doe ik wanneer ik weet dat mn huisgenoten er zat van zijn. Het klinkt voor geen meter eigenlijk, maar daar wen je wel aan en voor dingetjes als fingerpicking kun je evengoed goed horen wat je doet, zonder dat het zo indringend klinkt.
    Dat trucje pas ik soms al toe maar dan met een stukje karton van 1 cm breed tussen de snaren geweven, hoe breder het kartonnetje hoe erger de klankvervorming.

  3. #23
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
    Een (Squier?) stratocaster en een effectenbakje als de Zoom A2 (akoestische simulatie) hier kun je dan je hoofdtelefoon op aansluiten.

    Stratocaster die ik heb maakt unplugged in elk geval minder 'herrie' dan m'n telecaster.
    Klinkt met dit bakje je elektrische gitaar dan als een akoestische?

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The red Strat.
    een solidbody gitaar (made in mexico stratocaster of telecaster, of met wat minder geld een squier affinity tele of strat) en zo'n dingetje van vox
    http://www.voxamps.co.uk/amplug/
    voor u zou'k zeggen de AC30, tenzij dat ge het classic rock of metal geluid appreciëert

    en een koptelefoon natuurlijk (niet heel erg duur maar goed, sennheiser headphones )
    en je bent vertrokken.
    Is een leuk ding zulk een vox pocket, maar voor die prijs zou ik dan toch voor de pocketpod gaan die ongeveer even veel kost maar meer mogelijkheden bied.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digo
    Is een leuk ding zulk een vox pocket, maar voor die prijs zou ik dan toch voor de pocketpod gaan die ongeveer even veel kost maar meer mogelijkheden bied.
    De Pocket Pod is twee keer zo duur hoor...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    De Pocket Pod is twee keer zo duur hoor...
    Inderdaad 99€ en 39€ is wel een verschil. Ik hoor vandaag dat in Duitsland, instrumenten voordeliger zijn in prijs dan in de BeNeLux. Aangezien ik morgen met men vrachtwagen naar Trier zeil ga ik daar eens een kijkje nemen. Met de tips die jullie me gegeven hebben weet ik waar op te letten, bedankt.

  7. #27

    Standaard

    [QUOTE=Digo Aangezien ik morgen met men vrachtwagen naar Trier zeil QUOTE]

    wist wel dat ze in belgië wat achterlopen maar zo erg??
    vrachtwagens met zeilen het moet niet gekker worden , wel goed voor het milieu, hoop dat je de wind dan wat mee hebt.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    2.646

    Standaard

    (ik kan trouwens ook vrij irritant zijn)...
    ..dat zeg je niet over jezelf!! en zeker niet tegen je meissie!!!...Denk aan U zelf!!!
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    doe hetzelfde als mij toen mijn vrouw erover begon dat ik teveel zat te pingelen en dat er teveel gitaren in huis waren. Heb voor haar een prachtige rode squier strat opgesnurkt, prachtig afgesteld en haar bij een vriend van mij o pgitaarles gestuurd. Wil je ook nog een basgitaar prima heb ik ook wel voor je. Een elektro-akoestisch voor om het kampvuur etc heb ik ook nog ergens. Resultaat mijn vrouw is blij, zeurt nagenoeg nooit meer over mijn spel of het aantal gitaren, vind de gitaarkamer zelf al leuk. Alleen een probleem IK word af en toe zo moe van die eindeloze barre akkoorden oefeningen ha ha

  10. #30

    Standaard

    ik ken het probleem, zelfs bij het onversterkt spelen krijg ik te horen "we moeten altijd naar jouw gitaar luisteren" op zo'n moment heb ik echt de neiging om een cab te kopen, en gewoon es lekker de ramen uit het huis te blazen.
    en dat terwijl mn kleinere broetje naar die fucking hip hop luisterd met zn volume op 10.

    om de vrede maar te bewaren sluit ik mn gitaar aan op mn pc en gebruik ik amplitube(software om amps te simuleren) + koptelefoon of mn pocket pod.

    miss dat k mn microcube de deur uit doe en een nieuwe tube amp koop, klinkt zoveel beter..maja...moeilijk, moeilijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top