Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Hey MS,

    Dat is zo. Maar we weten het niet zeker en tot die tijd blijf ik zoeken. Jeetje, klinkt alsof ik op weg ben naar Spoorloos of de Surpriseshow.
    Dank voor je reactie.

    Pieter

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Lastig hoor. Ik heb vaker met dit soort dingen te maken. En dan is het beste om af te vinken. Dus: koper heeft te goeder trouw gekocht>niets te vorderen. Curator heeft te goeder trouw gehandeld> niets te vorderen. Muziekwinkel heeft niet te goeder trouw gehandeld> wel te vorderen. Hetzij huidige waarde, hetzij vergelijkbaar product. Echter een vordering welke niet bij of via de rechtbank is beschreven, verjaart na 5 jaar. Als dit wel het geval is, is de vorderingstermijn 20 jaar voordat het verjaart. Aan jou het rekenwerk.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  3. #33
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Beste lezers,

    Inmiddels zijn we zo'n zeven jaar verder en het is nog steeds niets geworden tussen Pat en mij. Hij lijkt van de aardbodem te zijn verdwenen en reageert helaas niet op mijn berichten. Dit terwijl ik hem toch een interessant bod wil doen: ruil dan wel koop.
    Mocht je hem kennen, weten hoe hij bereikbaar is of handige tips hebben, laat het mij dan even weten.

    Dank en groet,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Pietercor; 10 mei 2015 om 19:38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top