Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 33
  1. #21
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 december 2011
    Locatie
    Oss
    Berichten
    22

    Standaard

    Hoe is dit afgelopen?
    Gitarist in de melodische metalband Desolace Divine:

    Youtube
    Facebook

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Tja, heb uitgebreid emailverkeer gehad met de huidige eigenaar. Tot op heden is hij echter niet bereid te verkopen. Daarna is hij helemaal 'van de radar' gegaan. Laatst heb ik nog een poging gedaan om met hem in contact te komen maar helaas reageert hij helemaal niet meer op mij mails. Jammer, jammer. Ik had even de hoop dat hij wel zo ver zou komen...
    Wie weet is er iemand op dit forum die hem kent en hem nog eens wil wijzen op mijn vraag.

    Pieter

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietercor Bekijk bericht
    Tja, heb uitgebreid emailverkeer gehad met de huidige eigenaar. Tot op heden is hij echter niet bereid te verkopen. Daarna is hij helemaal 'van de radar' gegaan. Laatst heb ik nog een poging gedaan om met hem in contact te komen maar helaas reageert hij helemaal niet meer op mij mails. Jammer, jammer. Ik had even de hoop dat hij wel zo ver zou komen...
    Wie weet is er iemand op dit forum die hem kent en hem nog eens wil wijzen op mijn vraag.

    Pieter
    Interessant relaas. Jammer dat er zo veel tijd tussen het probleem zat en de eerste melding hier. Dat maakte de kans op succes natuurlijk al erg klein.

    Overigens is er één ding wat ik niet begrijp. Zoals Bert Visscher ooit een liedje van Andre Hazes beschouwde:
    'het was er warm en druk,
    zat ik naast een lege kruk'

    Hoe kun je in een drukke zaak naast een lege kruk zitten?

    In onderhavig geval:
    waarom wil je een gitaar zo graag terug
    die je te koop had staan?

    Ik dacht bij lezen dat het je om het geld ging - wat natuurlijk volkomen legitiem is - maar nu blijkt het om een gitaar te gaan die je wilde verkopen ...

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Jeugdfouten. De tijden waren toen anders, hard werken weinig geld. Ging niet voor mijn plezier in het buitenland zwoegen.
    Als ik nu de keuze kon maken zou ik het niet meer doen. Vandaar mijn inspanningen nu om hem terug te krijgen. Ben benieuwd of Pat nog contact neemt.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietercor Bekijk bericht
    Jeugdfouten. De tijden waren toen anders, hard werken weinig geld. Ging niet voor mijn plezier in het buitenland zwoegen.
    Als ik nu de keuze kon maken zou ik het niet meer doen. Vandaar mijn inspanningen nu om hem terug te krijgen. Ben benieuwd of Pat nog contact neemt.
    OK, dank voor je reactie.
    Veel succes!

  6. #26

    Standaard

    sowieso is volgens mij de verjaringstermijn 10 jaar en op zijn best 20 jaar.
    Je bent waarschijnlijk te laat zelfs al zegt iemand "ik heb hem gejat"
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  7. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat klopt inderdaad. Ben er ook niet op uit om mijn gitaar terug te eisen maar wil er netjes voor betalen. Al is het maar voor de tijd dat er goed voor gezorgd is. Je begrijpt de grote nostalgische waarde voor mij. Ik kwam laatst weer concertfoto's tegen met deze gitaar erop. Dus mocht je Pat nog tegenkomen of kennen, vraag hem nog eens contact te nemen. Alvast dank.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Het zou in ieder geval "netjes" zijn van Pat (?), als hij tenminste even te kennen geeft dat hij de gitaar
    echt niet kwijt wil of misschien al niet meer in z'n bezit heeft....

    Ik begrijp zijn aanvankelijke low-profile ook wel een beetje, maar als je inderdaad aangeeft dat je geen
    "aanspraak" wilt maken maar gewoon je jeugdliefde wil terug kopen, zou dat bij mij een gevoelige snaar
    raken..

  9. #29
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Berichten
    11
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Daar hoop ik dus ook op.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietercor Bekijk bericht
    Tja, heb uitgebreid emailverkeer gehad met de huidige eigenaar. Tot op heden is hij echter niet bereid te verkopen. Daarna is hij helemaal 'van de radar' gegaan. Laatst heb ik nog een poging gedaan om met hem in contact te komen maar helaas reageert hij helemaal niet meer op mij mails. Jammer, jammer. Ik had even de hoop dat hij wel zo ver zou komen...
    Wie weet is er iemand op dit forum die hem kent en hem nog eens wil wijzen op mijn vraag.

    Pieter
    Tja die kerel heeft hem eerlijk gekocht maar voelt zich ook wel lullig tov jou.

    Hij is echter duidelijk niet van plan om die gitaar aan jou terug te verkopen en heeft ook geen zin om daarover te blijven mailen vrees ik.

    Hij is echter ook wel eerlijk geweest en heeft moeite gedaan om jou te laten weten dat ze nu in goede handen is. Respect daarvoor.

    Natuurlijk sneu voor jou.

    MS

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top