Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Intruder Alert

  1. #1

    Standaard Intruder Alert

    Gegroet,

    Mijn naam is Kevin, 24 jaar oud, en ik ben eigenlijk stiekem een drummer. Dat gaat misschien tegen jullie principes in, maar ik ben sinds begin dit jaar bezig met gitaar leren spelen. Ben dus niet lang bezig, maar ik wou het in de eerste instantie leren om mijn algemene begrip voor muziek te verbeteren ... De andere kant leren kennen, zeg maar.

    Ik ben begonnen met een één of andere Hohner cheap-ass fender gitaar, met zwakke elementen en een kromme hals en effecten via de computer, maar ik heb gemerkt dat ik het veel te leuk vond om het hierbij te laten. Ik heb vorige week dus een nieuwe gitaar gekocht, eentje die (volgens mij) bij het beginnersstadium past (dus niet meteen een gitaar van €800). En wel een LTD Viper-50 met een klein Marshal MG10CD versterkertje erbij.

    Ik lees al een tijdje mee, dus toch maar besloten om te registreren, want ik heb een paar vraagjes. Verwacht dus geen professionele feedback van mij ...

    Mijn muzieksmaak gaat vooral uit naar classic-rock en heavy metal, maar ik luister ook graag naar jazz, klassiek en hedendaagse rock.

    Alvast excuses voor mijn droge humor en 'domme' beginnersvragen!

  2. #2
    Junior Member
    Geregistreerd
    16 december 2007
    Locatie
    Dilsen-Stokkem(B)
    Berichten
    8

    Standaard

    Welkom Kefding. Van drummer naar muzikant, dat is al een hele stap die je neemt .LOL. Ik kon het niet laten, sorry.

    Domme vragen bestaan niet.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maurice.

    Domme vragen bestaan niet.
    je hebt gelijk, alleen maar domme antwoorden bestaan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top