Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Infinity pickups

  1. #1

    Standaard Infinity pickups

    hoi

    ben wel geinteresseerd in de Ibanez RG370DXL maar ik vroeg mij af zijn deze INF pickups degelijk ?? Heeft hier iemand ervaring mee ??


    Thx
    gear:
    - Fender squier strat
    - Fender G-Dec

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Yo, ik heb dezelfde gitaar en ik vind ze maar niks.
    Ik heb ze vervangen door GFS elementen, maar als je een beginner bent zijn ze goed genoeg voor je.

  3. #3

    Standaard

    ik heb een iba s 320....met inf pu's.


    niet slecht.....veel zijdig.....maar er mist iets......

    ze komen een beetje goedkoop over.


    hmmmm vaag verhaal zo maar, ik vind ze dus niet zo.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij zijn dat dezelfde als de oude powersound elementen die ibanez gebruikte in de oudere modellen. Alleen met een nieuwe naam, voor een beginner prima maar ze gaan vaak niet zo heel lang mee ( 3 jaar ofzo ) en ze hebben veel ruis op de single coil.

    ze zijn los ook te koop via reparatie services, rond de 20 euro p/s dus dan weet je wel wat voor kwaliteit je kan verwachten

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    0172
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Je kan pas echt weten wat je wilt tot je weet wat er mist aan elementen. Als je net aan de electrische gaat weet je dat echt niet, zeker niet als je voor veelzijdigheid gaat. dat is namelijk altijd een compromis.

    Dus lekker een paar jaar blij mee zijn en als je dan echt iets mist ga je opzoek naar iets anders er bij voorbaat al andere pups in zetten is wat mij betreft grote onzin.
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top