Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Melody Guitars?

  1. #1

    Standaard Melody Guitars?

    Hallo,

    vorige week heb ik van een kennis van mij een gitaar gekregen, zij had ze van iemand anders ooit is gekregen en ze wou erop gitaar leren spelen, maar omdat ze er nooit op speelde vroeg ze of ik ze wou en ik zei van als je ze echt niet moet hebben mag je ze altijd aan mij geven

    het is dus een 12-snarige (nu voorlopig 11-snarig), en dus van het merk Melody Guitars (Italy), ik heb er dus nog nooit van gehoord (de naam doet denk ik trouwens niet veel goeds vermoeden), ik heb op google gezocht en op het forum, maar heb er niks over gevonden, nu is mijn vraag of er iemand mij iets meer kan vertellen over deze gitaren.

    PS: ik wou nog foto's toevoegen, maar wist niet goed hoe, heb bij de FAQ gekeken en er stond dat je op de knop "beheer bijlagen" moet klikken, maar die zie ik precies niet staan

    Groetjes
    Kathleen

  2. #2

    Standaard

    melody bouwde redelijke gitaren, werkte vrij nauw samen met EKO destijds, alleen de halzen willen nog wel eens zwak zijn en in de lengte gaan scheuren.
    heb zelf enige electrische melody's gehad en die hadden dit allemaal namelijk, maar verder goede en goed spelende gitaren niks mis mee.
    wil je er meer over weten dan moet je effe op http://www.fetishguitars.com kijken daar staat wel wat op.(maar niet veel)
    de 12 snaar die daar op staat is gewoon een kopie van de EKO ranger, compleet met geschroefde hals en die dingen zijn net tanks, echt onverwoestbaar.

  3. #3

    Standaard

    bedankt, en wat is ie dan ongeveer waard eigenlijk?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kathleen
    bedankt, en wat is ie dan ongeveer waard eigenlijk?
    wat de gek er voor geeft, ik kan 12 snarige EKO rangers kopen voor rond de 70 euro, zal deze ook wel rond zitten.(en daar zit dan ook nog een elementje in)
    niet veel waard maar je kan er wel enorm veel plezier aan beleven, gewoon houden dus.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    wat de gek er voor geeft, ik kan 12 snarige EKO rangers kopen voor rond de 70 euro, zal deze ook wel rond zitten.(en daar zit dan ook nog een elementje in)
    niet veel waard maar je kan er wel enorm veel plezier aan beleven, gewoon houden dus.
    En door die handige conscructie met geschroefde hals, zijn zulke gitaren vaak heel puik af te stellen. Dat hoef je normaliter van ouwe 12snarigen niet te verwachten.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top